طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

گذري بر تاريخچه چمن مصنوعي ورزشي

تاريخچه چمن مصنوعي ورزشي

از نخستين روزهاي شكل گيري ورزش فوتبالِ مدرن در اواخر قرن ۱۹ ميلادي، ايجاد و نگهداري چمن ‏طبيعي در شرايط ايده آل و مناسب براي تأمين حداقل هاي استاندارد كيفي، بزرگترين چالش پيش روي ‏مديران و فعالان اين رشته ورزشي بود.

همين دغدغه با شدت بسيار بيشتري در ورزش هاي مشابه ‏يعني فوتبال آمريكايي و راگبي اروپايي وجود داشت.

به طوري كه ترميم و تجديد ساختار و سلامت ‏چمن طبيعي پس از هر بازي فوتبال در ليگ حرفه اي آمريكا به يك معضل لاينحل تبديل شده بود.‏

 

فوتبال آمريكايي و چمن مصنوعي

فوتبال آمريكايي به دليل ماهيت خشن، پرتحرّك و با برخوردهاي فيزيكي سنگين و بي رحمانه، شهرت و ‏محبوبيت فراواني در ميان مردم منطقه آمريكاي شمالي دارد كه گرايش اجتماعي و فرهنگي به سوي ‏آن، سبب گردش مالي و رونق اقتصادي عظيمي مي گردد.‏پس از پايان جنگ جهاني دوم و برقراري آرامش نسبي و افزايش رشد اقتصادي و ارتقا سطح زندگي در ‏جوامع كشورهاي درگير جنگ، فرصت دوباره اي پيش آمد تا مردم به تفريحات و سرگرمي هاي متنوع ‏بپردازند كه تماشاي مسابقات حرفه اي رشته هاي ورزشي گوناگون يكي از اين موارد بود.

در خلال ‏همين سال ها، ليگ حرفه اي فوتبال آمريكايي با شور و حرارت بي سابقه اي پيگيري ميشد و به طبَع ‏آن، زمين چمن طبيعي ورزشگاه ها زير  فشار دوچنداني قرار داشت. ‏آسيب وارد شده به چمن طبيعي استاديوم ها در جريان هر بازي روتين، همواره نارضايتي بازيكنان و ‏مربيان را به دنبال داشت و از قسمت هاي قلوه كن و كچل شده چمن و تأثير مخرّب آن بر روي سطح ‏كيفي و فنّي بازي شكايت مي كردند.لازم به ذكر است كه اين مشكل دردسرساز پديده تازه اي نبوده ‏و همواره به عنوان بخشي از نگراني فعالان رشته هاي ورزشي متّكي بر چمن طبيعي، حضور پررنگ ‏داشت و همين موضوع، سبب ايجاد انگيزه در صنايع و علوم مختلف براي پيدا كردن راه حلي براي آن ‏شد. ‏

سرانجام كشف پوشش مناسب بجاي چمن طبيعي

متخصصان علوم نساجي و پتروشيمي پس از آزمودن راه حل هاي گوناگون، كسب تجربه و به كارگيري ‏درس هاي آموخته از شكست هاي پيشين، سرانجام به روشي مناسب، سريع و كم هزينه براي ‏ساخت پوششي شبيه به چمن طبيعي دست يافتند. ‏

تاريخچه چمن مصنوعي ورزشي

كمپاني مونسانتو ‏MONSANTO‏ پس از سال ها فعاليت در زمينه علوم كشاورزي و اصلاح نژاد گياهان، در ‏سال ۱۹۶۴ براي نخستين بار موفق به توليد چمن مصنوعي ورزشي شد.مهندسان اين كمپاني در ‏ابتدا به بررسي نيازهاي رشته هاي ورزشي پرداختند و سپس آن را با ديدگاه هاي هنري و زيبايي ‏شناسي تلفيق كرده و محصولي انقلابي را توليد نمودند. ‏

نكته قابل توجه اين است كه افرادي موفق به انجام اين كار شدند كه نه در صنايع نساجي، نه صنايع ‏پتروشيمي و نه پوشش هاي مصنوعي داراي هيچ گونه تخصص و تجربه اي نبودند.

اين محصول ‏ساخته دست كساني است كه بيشترين شناخت و دانش را از چمن طبيعي داشتند.‏

مناسب ترين ماده براي ساخت چمن مصنوعي ورزشي پلي اتيلن تشخيص داده شد.

دلايل آن نيز به اين شرح است:‏

۱-توليد انبوه در صنايع پتروشيمي ‏

۲-فرايند ساخت آسان، سريع و با هزينه اقتصادي

۳-ويژگي هاي فيزيكي و شيميايي برتر و شباهت بالا به چمن طبيعي

چمن مصنوعي ساخت مونسانتو

چمن مصنوعي ساخت مونسانتو به صورت محدود در چند مدرسه مورد استفاده قرار گرفت و سرانجام ‏در سال ۱۹۶۶ مسئولان ورزشگاه آسترودوم در شهر هوستون ايالت تكزاس سنّت شكني كرده و با ‏نصب چمن مصنوعي در زمين دو منظوره بيسبال – فوتبال آمريكايي خود، تاريخ ساز شدند. ‏

پس از انجام بازي هاي ليگ همان سال، توجه و علاقه همه اقشار جامعه به اين پديده نوظهور جلب ‏شد.

چمن مصنوعي و مديران باشگاه ها:

مديران باشگاه هاي ديگر دريافتند كه با نصب چمن مصنوعي مي توانند مبالغ كلاني را از محل ‏هزينه هاي مورد نياز چمن طبيعي صرفه جويي كرده و در نتيجه به افزايش درآمدزايي باشگاه منجر ‏شود. ‏

فدراسيون هاي ورزش هاي ديگري همچون:

  • سافتبال
  • كريكت
  • راگبي، گلف
  • هاكي روي چمن
  • فوتبال
  • دو ‏و مِيداني
  • تنيس
  • اسكي روي چمن
  • تيراندازي
  • لاكراس و…

نيز به استفاده از چمن مصنوعي ورزشي ‏روي خوش نشان داده .

نخستين دستورالعمل ها، مقررات و ضوابط را براي چمن مصنوعي، تدوين و ‏منتشر كردند كه گامي بزرگ در رقم زدن سرنوشت تاريخچه چمن مصنوعي ورزشي بود.‏

استفاده از چمن مصنوعي تا پايان دهه ۷۰ ميلادي در آمريكاي شمالي به رشد سريع خود ادامه داد.

‏با آغاز دهه ۸۰ ميلادي، آرام آرام توجه كشورهاي اروپايي به اين كالاي منحصر به فرد جلب شد.‏

استاندارد چمن مصنوعي

نگاه عمومي به چمن مصنوعي در كشورهاي اروپايي همواره آميخته با شك و ترديد بوده كه عمدتاً در ‏موضوعات سلامتي و محيط زيستي ريشه داشت.به همين دليل، مؤسسات استاندارد و ارزشيابي ‏كيفي در سراسر كشورهاي اروپايي، پژوهش هاي گسترده اي را براي بررسي احتمال وجود تركيبات ‏مُضر و تهديد كننده سلامتي انسان آغاز كردند.

پس از انجام آزمايشات علمي و فنّي دقيق، چمن هاي ‏مصنوعي توانستند بسياري از استانداردهاي مورد نياز را دريافت كرده و مسير را براي ورود به ميادين ‏ورزشي هموار نمايند. ‏به دنبال آن، برخي باشگاه هاي فوتبال در بريتانيا و چند كشور ديگر اروپايي، در سال هاي آغازين دهه ‏‏۸۰ ميلادي اقدام به نصب چمن مصنوعي ورزشي در زمين هاي تمريني و زمين هاي مورد استفاده در ‏مسابقات رسمي نمودند.

براي مطالعه ادامه متن به تاريخچه چمن مصنوعي ورزشي مراجعه كنيد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: چمن مصنوعي،
موضوع:
[ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۵:۰۸ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]

چمن مصنوعي روف گاردن گزينه تكميل كننده زيبايي فضاي پشت بام منزل شماست. استفاده مناسب از انواع چمن مصنوعي ‏روف گاردن در اين محيط ابتكاريست زيبا و هوشمندانه در زمينه اجراي فضاي سبز آپارتماني كه توانسته يك باغ كوچك را در نزديكترين ‏حالت به خانواده*هاي ايراني هديه دهد و فضايي را براي شادي و نشاطشان فراهم سازد.‏
چرا از چمن مصنوعي در فضاي روف گاردن استفاده ميكنيم؟
به راحتي قابل شستشو و نظافت ميباشد
در هنگام سرما دچار يخ زدگي و ‏شكستگي در الياف نخواهد شد
نصب سريع و كم هزينه
همانطور كه ميدانيد امكان ايجاد باغچه و پوشش گياهي گسترده با توجه به وزن بالا و البته نياز به آبياري در فضاي پشت بام غيراصولي ميباشد و صدمات جبران ناپذيري را به ساختمان وارد ميكند.
چمن مصنوعي به صورت يك فرش بر روي سطح بام نصب ميشود.
برخلاف چمن طبيعي نيازي به خاك و باغچه ندارد و در نتيجه وزن كمتري داشته و گزينه ي ايده آل براي اجراي چمن مصنوعي روف گاردن محسوب ميشود.
هيچ آسيبي به لايه ي زيرين وارد نميكند
داراي سرسبزي چهار فصل است
در صورتي كه چمن مصنوعي انتخاب شده داراي استاندارد uv difender (مقاومت در برابر اشعه ي خورشيد) باشد.
مي تواند در برابر اشعه*ي خورشيد ظاهر زيباي خود را حفظ كرده و دچار تغيير رنگ نشود.


برخي نكات كه بايد در هنگام انتخاب چمن مصنوعي روف گاردن مناسب به آن دقت كرد.
‏ يك ديتكس بالا (وزن نخ چمن مصنوعي) كه تاثير مستقيمي بر كيفيت چمن مصنوعي دارد
استاندارد مقاومت در برابر اشعه*هاي مضر خورشيد
تراكم بالا (مقاومت در برابر تردد بالا)‏ اين بخش مربوط به روف گاردن هاي با تردد بالا ميشود
براي مقاومت هرچه بيشتر در برابر اشعه ي خورشيد چمن هاي مصنوعي روف گاردن علاوه بر كيفيت بالاي الياف براي جلوگيري از افزايش دما در فصول گرم ميبايست داراي ويژگي هاي ذيل باشد:
داراي سطح مقطع با اشكال مختلف مانند C،V و يا دايمند (لوزي) باشند
در صورتي كه از الياف تخت (I) بهره مي*برند داراي مينت و يا آوند مركزي باشند


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۴۴:۱۳ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]

دربخش چمن‌ مصنوعي فوتبال مطالبي وجود دارد كه قبلا نخوانده يا نشنيده‌ايد

در مطلب چمن مصنوعي فوتبال سعي بر اين داريم كه علاوه بر ارائه نكات تخصصي در اين خصوص بتونيم ايده‌آل‌هاي ذهني شما رو براي رسيدن به يك زمين استاندارد و باكيفيت پياده‌سازي كرده و اونها رو تقويت كنيم.
درواقع مي‌خوايم بگيم كه، از انواع چمن مصنوعي فوتبال چه انتطاراتي مي‌توانيد داشته‌باشيد.

 

آنچه بازيكنان فوتبال از چمن مصنوعي فوتبال درك مي‌كنند

بازيكنان فوتبال،اين رو خوب درك مي‌كنن كه، وقتي يك زمين چمن مصنوعي فوتبال ،به شيوه استاندارد به اجرا درمياد،مي‌تونه باعث بشه تمامي مهارت‌ها­شون رو بر روي زمين به نمايش بذارن.
يعني اينكه هر چه استاندارد يك چمن مصنوعي بالاتر باشه كار هم براي فوتباليست‌ها ساده‌تر مي‌شه و از اونها هم،عملكرد بهتري ديده ميشه.
در اين‌صورت،اين بازيكنان مي‌تونن هر چه در چنته دارن،در بازي با اطمينان رو كنن.
ورود استانداردهاي فيفا به بحث چمن مصنوعي فوتبال
ممكنه براتون جالب باشه كه بدونيد،استانداردهاي اجرايي فيفا،در بحث چمن مصنوعي فوتبال هم،ورود كردن، تا بتونن ما رو در اين مسير هدايت كنن.
براي مديران فيفا مهمه كه، چمن مصنوعي فوتبال با چه استانداردهايي به اجرا در مياد و ايمني بازيكنان در چه حدي است.
بياييد قبل از هرچيز،با هم در مورد استاندارهاي اجراي چمن مصنوعي فوتبال و ايمني ورزشكاران بر روي چمن‌هاي مصنوعي صحبت كنيم.
رابطه بين بازيكن و چمن مصنوعي فوتبال
به اين بخش توجه داشته باشيد كه
وقتي كه يك بازيكن فوتبال،برروي چمن­ مصنوعي فوتبال ،شروع به استارت زدن و دويدن مي‌كنه،انرژي گام‌هاي او نياز به تخليه شدن داره.
فقط يك زمين چمن مصنوعي با اجراي استاندارده كه،مي‌­تونه اين انرژي رو جذب و در سطح خودش پراكنده كنه.
اين يكي از دلايليه كه به خاطر اون،فيفا تاكيده داره كه،در مرحله‌اي تزريق متريال‌هاي پركننده،مانند سيليس و دانه‌هاي گرانول بايد بررسي تناژ استاندارد،به نسبت ارتفاع الياف چمن مصنوعي فوتبال صورت بگيره.
هم‌چنين براي حفظ انعطاف‌پذيري در زمين‌هاي چمن مصنوعي فوتبال استاندارد نبايد از سيستم‌هاي زيرسازي سخت، مانند بتون يا آسفالت استفاده بشه.
آنچه از فوتبال انتظار داريم
فوتبال، يعني هيجان بي‌حد و مرز؛
يعني دويدن تا رسيدن به هدفي كه دور نيست؛
هدفي كه قراره، توي ۹۰ دقيقه بدست بياد.
هدفي كه بخشي از اون، به چمن مصنوعي فوتبال مربوطه.
مي‌شه گفت كه،وظيفه اين پوشش اينه كه،به اين هيجان، كمك بده و هدف رو به ما نزديك‌تر كنه.
در اينجا، توجه‌تون رو به يك سوال مهم جلب مي‌كنيم.
دقيقا چه مواردي باعث شدن،تا شما قصد اجراي يك زمين بازي با چمن مصنوعي فوتبال رو داشته باشيد؟

اين بخش از مطالب مي‌تونه چالش جديد ذهني شما باشه.
صرف نظر از موضوع زيبايي‌شناسي چمن مصنوعي فوتبال و روش‌هاي ساده اجرا و  نگهداريش كه بارها در موردشون شنيديد.
بايد بگيم كه،اين محصول نيومده كه دقيقا همون كاري رو انجام بده كه مدل چمن طبيعي فوتبال انجام مي‌ده.
درواقع چمن مصنوعي فوتبال بايد كار رو براي ما آسون‌تر كنه و مشكلات ما رو كم­تر.

 
 
براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي فوتبال در وبسايت چمنزار مراجعه كنيد.

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۹:۳۱ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]

چمن مصنوعي تزئيني لنداسكيپ،آرامشي بادوام

با چمن مصنوعي تزئيني يا چمن مصنوعي لنداسكيپ (عضو جديد خانواده فضاي سبز) متفاوت از گذشته، آشنا شويد
چمن مصنوعي در طي سالهاي اخير راه‌هاي زيادي را جهت بهبودي طي كرد
و توليد كنندگان اين محصول نيز شيوه‌هاي متعددي را تست كردند تا نزديكترين گزينه به چمن طبيعي را توليد كنند.

امروز بايد گفت هيچ كس هرگز فكر نمي‌كرد كه چمن‌هاي مصنوعي تزئيني با احساس كاملاً طبيعي، بسياري از چشم اندازها را تحت‌الشعاع زيبايي‌هاي خود قراردهند.
جالب است بدانيد اين روند رو به رشد در چمن‌هاي مصنوعي تزئيني زيبايي‌هاي بصري بسياري را در چشم اندازهاي مسكوني، تجاري، باغ‌ها و باغ‌تالارها گسترده كرده است.

در حال حاضر شما مي‌توانيد بهترين نوع از انواع چمن مصنوعي تزئيني را انتخاب كنيد
و آن را در كاربري مورد نظرتان به اجرا درآوريد.
ما حاضريم براي آرامش شما در اين مسير تلاش كنيم.
لطفاً قبل از خريد چمن مصنوعي تزئيني بخش‌هاي زير را مطالعه بفرماييد.

چمن‌هاي مصنوعي تزئيني هماهنگ با طبيعت

چمن‌هاي مصنوعي تزئيني چمنزار هماهنگ با طبيعت طراحي گرديدند تا بتوانيد با ذهني آرام و حال خوب از محيط زيست خود لذت ببريد،
بنابراين با توجه به موضوع زيبايي شناسي چمن مصنوعي،اجازه دهيد شما را با مطالب تخصصي و جديد در اين خصوص همراهي كنيم:

موارد در چمن مصنوعياگر در مناطق پربارش زندگي مي‌كنيد كه موجب رشد بي وقفه چمن طبيعي مي‌شود،
مي‌توانيد از چمن‌هاي مصنوعي زهكش‌دار با سيستم اجرايي بر روي سطح شني(نفوذ پذير) استفاده كنيد.

موارد در چمن مصنوعي اگر چمن مصنوعي را براي باغ استفاده مي‌كنيد اين موضوع را بدانيد كه امكان كاشت درخت بر روي آن وجود دارد.
به شرطي كه يك حلقه از چمن را براي كاشت و آبياري جدا كنيد.

موارد در چمن مصنوعي برخي از مدل‌هاي چمن مصنوعي با الياف لطيف تر و تراكمي‌تر براي محيط بازي كودكان طراحي شده است
تا بتوانيد دويدن و غلط خوردن كودك‌تان را با لذت بر روي چمن‌هاي مصنوعي مشاهده كنيد.

موارد در چمن مصنوعي اگر از چمن مصنوعي تزئيني براي مناطق پر تردد استفاده مي‌كنيد،
اين امكان وجود دارد كه با تزريق متريال پركننده سيليس در بين الياف، مقاومت چمن‌هاي مصنوعي را در برابر كوبيده شدن افزايش داد.

 

براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي لنداسكيپ در وبسايت چمنزار مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۰۱:۱۴ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]

چمن مصنوعي ورزشي:

خيلي از مواقع فكر مي‌كنيم كه ورزش كردن روي چمن طبيعي گزينه جذابيه،
با اين حال دلايل منطقي ديگه‌اي هم براي استفاده از چمن مصنوعي ورزشي و حتي جايگزين كردنش با چمن طبيعي وجود داره.
در ابتدا بايد گفت چمن‌‌هاي مصنوعي ورزشي در طي ۲۰ سال گذشته راهي بسيار طولاني را طي كردند
تا امروز بتونند در بين ورزشكاران مخصوصاً بازيكنان فوتبال به محبوبيت برسند.
و جالبه بدونيد چمن‌ مصنوعي ورزشي در كشور ما بين بازيكنان فوتبال، تنيس، گلف و پيت بال بسيار محبوب هستند.

چمنزار اسپرت در اين قسمت سعي داره تا با ارائه مطالبي متفاوت راهنماي شما براي لذت بردن از ورزش روي چمن‌هاي مصنوعي ‌باشه،
پس لطفاً قبل از اينكه اقدام به خريد چمن مصنوعي ورزشي داشته باشين مطالب اين بخش را با دقت مطالعه كنيد

براي مشاهده ي ادامه ي مطلب به صفحه چمن مصنوعي ورزشي سايت چمنزار مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۹:۲۹ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]

پرفرورش ترين و بهترين چمن مصنوعي ها

در مطلب زير مي خواهيم پرفروش ترين و بهترين چمن مصنوعي ها را بررسي كنيم.
ابتدا ميخواهيم ۶ مدل چمن مصنوعي پرفروش بازار را بررسي كنيم. با ما همراه باشيد.

صحرا

افرا

منوفيلامنت

سپيدار

فيروزه

رويال لانو 

 

 

حس چمن مصنوعي مدل صحرا

 صحرا يكي از بهترين چمن مصنوعي هايي است كه پس از نصب زيبايي زيادي را نسبت به نمونه كالا دارد
اين چمن پس از نصب به حالت مخملي شكل ديده ميشود كه براي مديران مدارس جذابيت دارد.

چرا چمن مصنوعي صحرا

 اين محصول از الياف شركت تنكاته هلند بافت ميشود وتا حد زيادي مي تواند در برابر تردد مقاوم باشد
چمن مصنوعي مدل صحرا از سري محصولات دو منظوره است كه در كنار زيبايي ظاهري ورنگ مناسب مقاومت بالايي هم در برابر تردد دارد.

يك جمله در مورد چمن مصنوعي صحرا

زيبا به صرفه وبادوام براي هميشه
چمن مصنوعي صحرا پس از نصب قابليت خط كشي زمين هاي بازي مورد علاقه دانش آموزان را دارا مي باشد.


چمن مصنوعي مدل افرا

 

حس چمن مصنوعي مدل افرا

​اين محصول با توجه به تراكم بالايي كه دارد و رنگ نزديك به طبيعي پس از نصب براي ما تداعي كننده چمن طبيعي مي باشد.
چمن مصنوعي مدل افرا پرتراكم مخمل گونه است ودر هنگام تابش خورشيد جلوه زيباتري دارد.

چرا چمن افرا

محصول افرا به دليل تراكم بالا و جنس مناسب الياف مي تواند در برابر تردد مقاوم باشد،
چمنزار چمن افرا را به مدارس پيشنهاد مي دهد كه لطافت چمن مصنوعي برايشان مهم است
مخاطبان اصلي چمن مصنوعي افرا در كاربري آموزشي مدارس سبك (دبستان ها) و مهدكودك مي‌باشد.

يك جمله در مورد افرا

دوست داشتني و نرم ولطيف در عين حال مقاوم و پر كاربرد

چمن مصنوعي مدل منوفيلامنت

يكي ديگر از بهترين چمن مصنوعي هاي موجود در بازار چمن مصنوعي منوفيلامنت است.

حس چمن مصنوعي مدل منوفيلامنت

چمن مصنوعي منوفيلامنت زماني بسيار خوش فروش بوده و امروزه هم ميتواند انتخاب اول مديران مدارس پر تردد باشد.
اين چمن مصنوعي زيبا نيست اما بسيار بسيار مقاوم و پايدار در برابر كوبش وسايش است و يكي از بهترين چمن مصنوعي ها مي‌باشد

چرا چمن مصنوعي منوفيلامنت

به اين دليل كه وزن الياف اين چمن بالاست ميتواند در برابر كوبيدگي مقاوم باشد
معمولا دبيرستان ها كه حجم تردد بالايي دارند و وزن دانش آموزان نيز به نسبت مدارس دوره هاي ديگر بالاتر است بهتر است از چمن مصنوعي منوفيلامنت استفاده كنند

يك جمله در مورد چمن منوفيلامنت

زيبايي كم اما مقاومت بالا

چمن مصنوعي مدل سپيدار

حس چمن مصنوعي مدل سپيدار

با وجود اينكه چمن سپيدار تا به امروز مورد پسند بسياري از مديران مدارس بوده و در بسياري از مدارس نصب شده
اما انگار اين محصول نياز دارد تا كامل تر شود به همين دليل چمن مصنوعي صحرا با تغييراتي كه در چمن مصنوعي سپيدار به وجود آمده متولد شده.
چمن مصنوعي صحرا كامل شده چمن مصنوعي سپيدار است كه تراكم بالاتر وارتفاع الياف بلند تر دارد (حدود ۲/۵ سانت)

چرا چمن مصنوعي سپيدار

چمن مصنوعي سپيدار ازلحاظ اقتصادي شرايط خوبي دارد و ميتواند براي بسياري از مدارس ابتدايي يا متوسطه گزينه‌اي به عنوان بهترين چمن مصنوعي باشد.
چمن مصنوعي سپيدار نيز مانند ديگر محصولات ويژه مدارس از الياف شركت تنكاته هلند بافته شده است

يك جمله در مورد چمن مصنوعي سپيدار

باصرفه واقتصادي ودر عين حال مقاوم زيبا

 

براي مطالعه ادامه متن به بهترين چمن مصنوعي مراجعه كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۰:۲۱ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]

ده دليل براي اين‌كه صنعت مخابرات به CRM نياز دارد

مشتري‌هاي راضي نظراتشان را بيان مي‌كنند ولي مشتري‌هاي ناراضي هم اين كار را انجام مي‌دهند. درواقع داستان‌هاي خدمات مشتري‌هاي ناراضي، خبرشان دو برابر داستان‌هاي خدمات مشتري‌هاي راضي به گوش همه مي‌رسد. ما در دوره‌اي زندگي مي‌كنيم كه پيشرفت‌ها و پسرفت‌هاي شركت‌ها و مسير‌هاي شغلي از طريق رسانه‌هاي اجتماعي مثل لينكدين، يلپ و اينستاگرام صورت مي‌گيرد. رقيب‌ها هميشه به‌اندازه يك كليك با ما فاصله دارند و موانع ورود به بازار به حداقل رسيده‌است. وجود چنين رقابت شديدي، هر كسب‌و‌كاري را مجبور مي‌كند تا براي مقابله با اين چالش‌ها ابزارها و راه‌كارهايي را به‌كار گيرند.

نرم‌افزار مديريت روابط مشتري (CRM) تعامل‌هايي كه هر فردي با مشتري‌هاي بالقوه برقرار مي‌كند را دنبال كرده و تحليل مي‌كند. اين نرم‌افزار، اطلاعات را متمركز، ايمن و ساده‌تر مي‌كند تا دسترسي به آن‌ها آسان‌تر شود. نرم افزار CRM در مخابرات مي‌تواند به‌عنوان ابزاري قدرتمند براي افزايش ميزان فروش و بهبود روابط مشتري عمل كند. در اين بخش، چگونگي آن را توضيح داده‌ايم.

افزايش ميزان فروش

گسترش كسب‌و‌كار

تحليل رقابتي

فراهم‌كردن چشم‌اندازي براي آينده

افزايش جذب مشتري

ارائه انتظارات هميشگي

مديريت اطلاعات مشتري

فراهم‌كردن بازخوردي سريع

مديريت فعاليت‌هاي بيشتر با در دست‌داشتن اطلاعات كمتر

به حداقل رساندن ريسك

۱- افزايش ميزان فروش

نيازي به گفتن نيست كه بيشتر فروشنده‌ها ترجيح مي‌دهند به مسئوليت‌هاي مهم قبلي خود مسئوليتي اضافه نكنند. درحالي‌كه تمركز آن‌ها بايد بر توليد و اجراي فعاليت‌هاي فروش باشد، نرم افزار CRM در مخابرات اغلب به‌عنوان عامل حواس‌پرتي و ابزاري براي مديريت مراقبت‌ها به‌شمارمي‌رود. در واقع اين ديدگاه، ارزشي كه نرم افزار CRM در مخابرات مي‌تواند ارائه كند را كم مي‌كند.

همان‌طور كه تاس گروپ گزارش كرده‌است، تقريباً ۶۷ درصد فروشنده‌ها در هر ماه سهميه خود را از دست مي‌دهند.‌ هم‌زمان با اين مسئله، ۶۵ درصد از فروشندگاني كه از نرم‌افزار موبايل CRM استفاده كردند، سهميه خود را دريافت كرده‌اند. به‌طور خلاصه، نرم‌افزار مفيد CRM باعث افزايش فروش مخابراتي مي‌شود.

صنعت مخابرات به‌خاطر نرخ بالاي كاهش معروف است. نرخ بالاي كاهش باعث افزايش هزينه هر سفارش، تأخير چرخه پردازش و خدمات بي‌كيفيت مشتري شده و به عبارتي ديگر باعث كاهش سود مي‌شود. سفارش‌هاي بدون خطا و فرآيند‌هاي اعتبار كه مثل مواردي است كه CRM آن‌ها را ارائه مي‌كند، مي‌تواند نرخ كاهش را پايين بياورد.

۲-گسترش كسب‌و‌كار

جستجو براي مشتري‌هاي احتمالي فقط وظيفه فروشنده نيست؛ اين وظيفه شامل انواع اقدام‌هاي خودكار و دستي در كانال‌هاي متعدد است.‌ CRM در مخابرات نسبت به فرآيندش يكپارچه عمل مي‌كند. اين سيستم به كارمندان كمك مي‌كند تا مشتري‌هاي احتمالي‌شان را از طريق سمينار، كنفرانس، نمايشگاه‌هاي تجاري و وبينار افزايش دهند، همچنين به آن‌ها كمك مي‌كند تا آن‌ها را از طريق ليست ايميل‌ها و بازديد‌كننده‌هاي سايت پيدا كنند و به مديران اين امكان را مي‌دهد تا اين اطلاعات مشتري‌ها را براي فروشنده‌ها بفرستند تا پيگيري‌ها به‌سرعت انجام شوند و اين درحالي است كه كسب‌و‌كار بر اساس رضايت مشتري‌هاي بالقوه كار مي‌كند.

 

نرم‌افزار CRM در مخابرات

 

CRM همچنين كارمندان مخابرات را به سمت فرصت‌هاي بيش‌فروشي و فروش مكمل هدايت مي‌كند. به‌علاوه مي‌تواند براي بهبود بهره‌وري مورد استفاده قرار گيرد تا فرصت‌هاي مهم‌تر را براي مشتري‌هايي كه در الويت قرار دارند، افزايش دهد.

۳-تحليل رقابتي

از ديگر مواردي كه در موضوع نرم افزار CRM در مخابرات بايد به آن پرداخت، تحليل رقابتي است. صنعت مخابرات هم بسيار متمركز و هم رقابتي است.‌ شركت‌هاي بسيار زيادي وجود دارند كه براي جذب مشتري از قدرت‌هاي مالي برخوردار هستند. تحليل رقابتي براي هر كسب‌و‌كاري كه مي‌خواهد موفق شود امري ضرورري است.‌ نرم افزار CRM در مخابرات كمك مي‌كند تا از طريق فراهم كردن مروري بر حقوق تساوي برند، كانال‌هاي توزيع‌كننده، خدمات پس از فروش و حق انحصاري مشتري، تحليل رقابتي را مديريت كند. شركت‌ها از طريق استفاده از تحليل رقابتي مي‌توانند فرآيند‌ها و شيوه‌هاي‌شان را استاندارد كنند.

۴-فراهم‌كردن چشم‌اندازي براي آينده

نرم افزار CRM در مخابرات مي‌تواند به‌عنوان «چشم‌اندازي براي آينده» محسوب شود. CRM علاوه‌بر اين‌كه يك بررسي كوتاه از داده‌هاي گذشته ارائه مي‌كند، مي‌تواند روندها و رويدادهاي آينده را كه بر سود و حاشيه سود تأثير مي‌گذارد، پيش‌بيني كند. رهبران كسب‌و‌كار مي‌توانند از طريق اطلاعاتي كه از CRM به‌دست آورده‌اند، شاخص‌هاي رهبري را مشاهده كنند. آن‌ها مي‌توانند داده‌هايي در مورد تغيير در نسل مشتري‌ها احتمالي، ارزش داده‌هاي خطي و فرصت‌هاي از دست‌رفته را مطالعه كنند تا مشكلات مهمي كه بر سود و زيان تأثير دارد را متوجه شوند.

در ضمن، مديران مستقيم فروش مي‌توانند از اين اطلاعات براي پيگيري فعاليت‌هاي هر فروشنده يا كل افراد تيم استفاده كنند. مي‌توان از اين روش براي مشخص‌كردن زمان رخ‌دادن احتمالي مشكلات و اثر آن‌ها بر سود استفاده كرد. اين مشكلات شامل نرخ گفت‌و‌گوهاي مشتري‌هاي احتمالي، تماس‌هاي مشتري و فرصت‌هاي از دست‌رفته مي‌شود.

فرصت‌هاي ديگر چشم‌اندازي براي آينده به‌وجود مي‌آورند كه ناشي از توانايي تخمين زمان صرف‌شده در تماس‌هاي تلفني، بهره‌وري در فروش‌هاي موفق و نظارت بر رشد سريع مي‌شود. بازارياب‌هاي حرفه‌اي مي‌توانند از داده‌ها براي پيگيري فعاليت‌هاي بازاريابي وبررسي احتمال موفقيت يا شكست تلاش‌ها استفاده كنند.

۵-افزايش جذب مشتري

 

نرم‌افزار CRM در مخابرات

 

يك سيستم بدون نقص CRM به اطلاعات اجازه مي‌دهد تا راحت‌تر و سريع‌تر در شركت جريان داشته‌باشند. نتيجه چنين فعاليت‌هايي فراتر از نمايندگان رضايت‌مند فروش است؛ همچنين اين فعاليت‌ها به معني افزايش ميزان فروش، مشتري‌هاي راضي‌تر و سود و زيان است كه محاسبات انجام‌شده نشان مي‌دهند كه شركت‌هايي كه پياده‌سازي CRM در آن‌ها موفقيت‌آميز بوده‌است، شاهد افزايش سود از ۲۵ درصد به ۹۵ درصد بوده‌اند (اغلب مي‌توان اين درصد را به تعداد كمتر ساعت‌هاي هدررفته و ساعت‌هاي اضافه‌كاري نسبت داد) و همچنين برنامه‌هايي با سازماندهي بهتر داشته‌اند. همچنين در هر يك از بخش‌هاي شركت، داده‌ها از نزد كارمندان تغييرمكان داده‌اند. زماني‌كه كارمندان مفيدتر هستند و رضايت بيشتري دارند، از توانايي بيشتري در به‌دست‌آوردن مشتري برخوردار هستند. با انجام اين كار، سود شركت افزايش مي‌يابد.

۶-ارائه انتظارات هميشگي

زماني‌كه راه‌كاري پيدا مي‌كنيد كه درست عمل مي‌كند بهترين كار اين است كه كپي از آن ايجاد كنيد. احتمالاً، رهبران شركت ايده‌اي نسبتاً مشخص دارند كه نشان مي‌دهد كه چگونه مي‌خواهند از طرق تكرار خدمات مشتري به تعامل با آن‌ها برسند.‌ يك كسب‌و‌كار با تكرار خدمات، راهنمايي براي تجربه‌هايي عالي و هميشگي از خدمات مشتري ارائه مي‌دهد.

برنامه‌هاي CRM مي‌توانند براي به‌كارگيري بهترين روش‌ها استفاده شوند كه نمايندگان را از طريق مراحل مختلف تعامل‌ها راهنمايي مي‌كند. الگوها به قدري حرفه‌اي ايجاد مي‌شوند كه كارمندان مي‌دانند هر لحظه چه كاري بايد انجام دهند. مي‌توان جريان كاري خودكاري به‌وجود آورد تا تكرار فروش‌ها، بهترين روش‌ها را با كمترين اشتباهات اجرايي دنبال كنند.

 

براي مطالعه ادامه متن به نرم افزار CRM در مخابرات در بلاگ پارميسافت مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: نرم افزار CRM،
موضوع:
[ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۴۸:۲۹ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]

حقوق توسعه‌دهنده وردپرس: ميانگين آن، به علاوه اين كه چگونه حقوق خود را افزايش دهيم؟

ممكن است حقوق براي بعضي افراد يك تابو باشد، اما اگر يك توسعه‌دهنده وردپرس هستيد يا داشتن كاري به عنوان توسعه‌دهنده وردپرس را در نظر داريد، دانستن اين كه حقوق توسعه‌دهنده وردپرس چقدر است و ديگران به عنوان چه‌قدر كسب مي‌كنند جهت به حداكثر رساندن قدرت درآمد خود مهم است.

پس بياييد راجع به اين راز صحبت كنيم. بياييد در خصوص ميانگين حقوق توسعه‌دهنده وردپرس صحبت كنيم. سپس شما خواهيد دانست كه دقيقا چه‌قدر ارزش داريد (و چگونه مي‌توانيد بيشتر پول در بياوريد).

براي اين كه خوب به اين موضوع بپردازيم، آن را به دو بخش تقسيم مي‌كنيم.

در ابتدا نگاهي خواهيم داشت به داده‌ها از سايت‌هاي شغلي و پلت‌فرم‌هاي فريلنسينگ تا اين موارد را بياموزيم:

  • ميانگين حقوق توسعه‌ دهنده وردپرس براي شغل‌هاي تمام وقت
  • نرخ‌هاي فريلنسينگ براي توسعه‌دهنده وردپرس چه‌قدر هستند
  • حقوق توسعه‌دهندگان وردپرس در مقايسه با ديگر توسعه‌دهندگان چگونه است؟ (توسعه‌دهندگان دروپال يا جوملا)

 

سپس وقتي مقادير ميانگين را پوشش داديم، راهنمايي‌هايي در خصوص افزايش حقوق شما خواهيم داشت تا بتوانيد خود را به سمت درست منحني زنگي حقوق هدايت كنيد.

اما در ابتدا چند هشدار…

محاسبه تك مورد «حقوق توسعه‌دهنده وردپرس» كار سختي است

مواردي هستند كه مي‌توانند اين اعداد را تغيير دهند. در ابتدا از آن‌جايي كه وردپرس بسيار محبوب است (در حال حاضر ۳۲ درصد وب را سايت‌هاي وردپرس تشكيل مي‌دهند)، افراد بسيار زيادي هستند كه برچسب «توسعه‌دهنده وردپرس» را با خود حمل مي‌كنند.

براي مثال، تفاوت هست بين توسعه‌دهندگان وردپرس، و اجراكنندگان آن.

توسعه‌دهندگان آن‌هايي هستند كه به طور مستقيم با كدها كار مي‌كنند و به دنبال ساخت راه‌حل‌ها هستند، در حالي كه اجراكنندگان بيشتر به دنبال استفاده از آن راه‌حل‌ها و تبديلشان به سايت‌هايي براي مشتريان هستند.

اما بسياري افراد، هر دوي آن‌ها را توسعه‌دهنده وردپرس تلقي مي‌كنند. به خصوص زماني كه صحبت از فريلنسينگ باشد.

سپس طبيعت جهاني وردپرس نيز هست كه كار را پيچيده‌تر مي‌كند. توسعه‌دهندگان و فريلنسرهايي در سرتاسر دنيا هستند كه يعني جغرافيا، نقش پررنگي در ميانگين درآمدها ايفا خواهد كرد. به خصوص زماني كه صحبت از نرخ‌هاي فريلنسرها باشد.

به طور كلي موارد زيادي وجود دارند كه ميانگين را منحرف مي‌كنند، پس زماني كه به دنبال داده هستيد، اين موارد را در ذهن داشته باشيد.

چيزي كه سايت‌هاي شغلي در خصوص ميانگين حقوق توسعه‌دهنده وردپرس مي‌گويند

براي اين بخش، داده‌هاي حقوق توسعه‌دهنده وردپرس را از سايت‌هاي محبوب شغلي جمع كرده‌ايم.

در تمام اين سايت‌ها، ما براي ميانگين حقوق توسعه‌دهنده وردپرس از ايالات متحده آمريكا استفاده مي‌كنيم. به طور مشخص ديگر كشورها يا حتي ايالات خاصي در آمريكا، با اين ميانگين متفاوت خواهند بود:

  • Glassdoor: 68224 دلار (منبع)
  • Indeed: 59987 يا ۸۴/۲۸ دلار به ازاي هر ساعت (منبع)
  • ZipRecruiter: 71019 دلار (منبع)
  • Payscale: 50447 دلار براي توسعه‌دهندگان وب وردپرس (منبع)
  • SimplyHired: 62164 دلار (منبع)
  • Neuvoo: 68250 دلار (منبع)

اين اعداد را كنار هم بگذاريد و ميانگين ۶۳۳۴۸ دلار را براي توسعه‌دهندگان تمام وقت وردپرس در آمريكا به عنوان يك كل به دست خواهيد آورد.

داده در خصوص نرخ‌هاي فريلنسينگ براي توسعه‌دهنده وردپرس چه مي‌گويد؟

بسياري از توسعه‌دهندگان وردپرس فريلنسرها هستند، نه كارمندان تمام وقت.

در اينجا ما داده‌هايي را از بازارهاي محبوب فريلنسينگ جمع آوري مي‌كنيم.

برخلاف حقوق‌هاي تمام وقت، لزوما يك ميانگين اينجا وجود ندارد. در عوض محدوده غالب توسعه‌دهندگان فريلنس وردپرس را در هر پلت‌فرم پيدا مي كنيم.

همچنين اين اعداد نيز جهاني هستند. چرا كه اكثر سايت‌هاي فريلنس، فريلنسرهايي از سرتاسر جهان دارند.

نرخ‌هاي فريلنسينگ توسعه‌دهنده وردپرس در بازار عمومي

منظور از عمومي اينجا بازارهاي بزرگ فريلنسينگ مانند Upwork، Freelancer، People Per Hour و موارد ديگر است.

هر كسي مي‌تواند در اين بازارها ثبت‌نام كند و در واقع هيچ فرآيند ارزيابي وجود ندارد تا مشخص شود چه كسي مي‌تواند خود را توسعه‌دهنده وردپرس بنامد.

در اينجا دو نكته داده‌اي وجود دارد…

اول اين كه با توجه به مقاله‌اي از upwork، ميانگين حقوق توسعه‌دهنده وردپرس فريلنس در پلت‌فرم آن‌ها، در محدوده‌اي بين ۲۰ تا ۱۰۰ دلار است.

دوم، ما نگاهي انداختيم به مطلب مفيدي در People Per Hour  كه فريلنسرها را بر اساس نرخ‌هايي كه دريافت مي‌كنند طبقه‌‌بندي كرده است.

حقوق توسعه‌دهنده وردپرس

از بين ۳۷۶۸ فريلنسري كه با جست‌وجوي كليدواژه «توسعه‌دهنده وردپرس»‌ نمايش داده مي‌شوند، طبقه‌بندي نرخ‌ها به اين شكل است:

  • ۶۷ درصد به ازاي هر ساعت كمتر از ۱۵ دلار دريافت مي‌كنند.
  • ۲۴ درصد به ازاي هر ساعت بين ۱۵ تا ۳۵ دلار دريافت مي‌كنند.
  • ۷ درصد به ازاي هر ساعت بين ۳۵ تا ۶۰ دلار دريافت مي‌كنند.
  • ۲ درصد به ازاي هر ساعت بيش از ۶۰ دلار دريافت مي‌كنند.

بازارهاي تخصصي شده براي فريلنسينگ

اعداد بالا در بازار عمومي فريلنسينگ خيلي خاص به شمار نمي‌روند. در واقع ما بايد با بريجت موافقت كنيم، اين نرخ‌ها خيلي هم جذاب هستند!


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۰۳:۴۸ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]

ابزار تست سرعت پينگدام: راهنماي نهايي براي ۲۰۱۹

امروز مي‌خواهيم به نحوه استفاده و درك بهتر داده از ابزار تست سرعت سايت محبوب پينگدام بپردازيم. مي‌توانيد با استفاده از ابزار تست سرعت پينگدام كاري را براي سايت وردپرس خود انجام دهيد كه ما تحليل آبشاري مي‌ناميم. اين مي‌تواند به شما كمك كند كه به سرعت مشكلات عملكردي را بشناسيد و همچنين شناسايي هيچ مشكلي از قلم نيافتد.

بسياري اوقات مي‌بينيم كه كاربران داده‌هاي ابزار تست سرعت پينگدام را اشتباه تفسير مي‌كنند و اين گاهي منجر مي‌شود كه وبسايت را به حالتي حتي بدتر از حالت قبلي تنظيم كنند. به ياد داشته باشيد كه ابزارهايي مانند اين تنها قرار است به عنوان راهنما مورد استفاده قرار بگيرند و ۱۰۰ درصد دقيق نيستند. موضوع مهم اين است كه تداوم داشته باشيد و در تمام  تست‌هاي خود، از يك ابزار مشابه استفاده كنيد.

 

 

پينگدام

پينگدام شركتي است كه خارج از سوئد تاسيس شده (حال مالكيت آن با SolarWinds است) كه طيفي از خدمات را ارائه مي‌دهد. خدماتي مانند نظارت سايت در زمان فعاليت آن، نظارت سرعت صفحه، نظارت تراكنش‌ها، نظارت بر سرورها و تحليل بازديدكنندگان (نظارت آني كاربر). احتمالا يكي از چيزهايي كه آن‌ها به‌خاطرش خوب شناخته مي‌شوند، ابزار تست سرعت رايگان سايتشان است كه به عنوان يكي از محبوب‌ترين ابزار تست عملكرد در جامعه وردپرس شناخته مي‌شود.

چرا اين‌قدر محبوب است؟ يكي از دلايل اين است كه احتمالا از لحاظ استفاده، ساده‌ترين ابزار تست سرعت است! هر كسي در زمينه عملكرد وب متخصص نيست و به همين جهت براي كاربر عادي وردپرس، بعضي از ديگر ابزاري كه وجود دارند ممكن است بسيار گيج كننده باشند. بعضي وقت‌ها هر چه سادگي بيشتر باشد بهتر است. به هرحال براي شما دو چيز اهميت دارد: سايت شما چه‌قدر سريع است و چطور مي‌توانيد آن را سريع‌تر كنيد.

 

ابزار تست سرعت پينگدام

 

پينگدام در حال حاضر اين امكان را به شما مي‌دهد كه سرعت هر سايتي را از ۷ محل مختلف (۵ قاره) تست كنيد.

 

اين محل‌ها به طور استراتژيك در دنيا پخش شده‌اند:

  • آسيا- ژاپن- توكيو
  • اروپا- آلمان- فرانكفورت
  • اروپا- بريتانيا- لندن
  • آمريكاي شمالي- ايالات متحده آمريكا- واشنگتن دي. سي.
  • آمريكاي شمالي- ايالات متحده آمريكا- سن فرانسيسكو
  • اقيانوسيه- استراليا- سيدني
  • آمريكاي جنوبي- برزيل- سائوپائولو

نكته: متوجه شده‌ايم كه بعضي اوقات تمام محل‌هاي تست در دسترس نيستند. اين به احتمال زياد به اين دليل است كه يا به دليل نگهداري در دسترس نبوده يا به دليل حجم بالاي تلاش‌ها جهت اجراي تست، بيش از حد شلوغ شده است. اگر يك محل تست كه قبلا از آن استفاده مي‌كرديد، ديگر در دسترس نيست، يك يا دو ساعت بعد دوباره چك كنيد. به احتمال زياد دوباره در دسترس قرار مي‌گيرد.

محل تستي كه انتخاب مي‌كنيد در واقع بسيار مهم است زيرا به محل فيزيكي كه سايت شما واقعا در آن هاست شده ارتباط دارد. در اينجا موضوع كوچكي به نام تاخير شبكه مطرح مي‌شود. اما در ادامه بيشتر به جزئيات اين موضوع خواهيم پرداخت.

 

تحليل آبشاري با ابزار تست سرعت پينگدام

يك صفحه وبي از دارايي‌هاي مختلفي مانند HTML، جاوا اسكريپت، CSS، عكس‌ها و ويدئوها تشكيل شده است. تمام اين‌ها درخواست‌هايي ايجاد مي‌كنند تا شما چيزي را كه در وبسايت مي‌بينيد، ببينيد. به طور معمول هر چه درخواست‌هاي بيشتري داشته باشيد، سايت شما كندتر بارگذاري مي‌شود. اين موضوع هميشه درست نيست، اما در اكثر مواقع صحت دارد.

در ادامه بخش‌هاي مختلف پينگدام را دسته‌بندي كرده‌ايم و معناي اطلاعات را در ارتباط با عملكرد كلي سايت و نحوه اجراي تحليل آبشاري، با جزئيات بيشتري شرح مي‌دهيم.

 

خلاصه‌اي از پينگدام

وقتي سايت وردپرس خود را از طرييق پينگدام اجرا مي‌كنيد، يك نمره عملكرد، يك زمان كل بارگذاري، اندازه صفحه كل و تعداد درخواست‌هاي شما در سايت را تعيين مي‌كند. ما در مثال خود از perfmatters.io استفاده مي‌كنيم كه يك سايت تجارت الكترونيك است كه دانلودهاي آسان ديجيتال را اجرا مي‌كند (EDD) .

همان‌طور كه مي‌بينيد ما تست اول خود را اجرا كرديم و در پينگدام نمره ۸۸ از ۱۰۰ را به دست آورديم در حالي كه زمان كل بارگذاري ۵۴۱ ms بود. اين به ما اندازه كل دارايي‌هاي تركيبي و تعداد درخواست‌ها را مي‌دهد.

 

ابزار تست سرعت پينگدام-تست سرعت پينگدام پيش از DNS و كشينگ

 

سپس يك تست اضافه اجرا كرديم و اين بار زمان كل بارگذاري سايت با همان تعداد اندازه صفحه و تعداد درخواست ۳۹۲ ms بود. موضوع چيست؟ اگر چند بار در پينگدام سايت خود را تست كنيد، متوجه اين مسئله مي‌شويد. سايت‌هاي بزرگ‌تر حتي اختلاف‌هاي بيشتري را تجربه مي‌كنند.

سه دليل اصلي براي اين امر وجود دارد: كشينگ DNS، كشينگ CDN و كشينگ وردپرس. براي همين است كه بايد چند بار تست را انجام دهيد. قطعا فراخوان‌هاي خارجي به منابع ثالث و API ها بر اين تست تاثير مي‌گذارند. دلايل بيشتر اين امر را در تحليل آبشاري ما بخوانيد.

 

ابزار تست سرعت پينگدام-تست سرعت پينگدام پس از DNS

 

آيا مي‌خواهيد يك نمره پينگدام بهتر از وبسايت وردپرس خود به دست بياوريد؟ بسته به سايت و پيكربندي شما، ممكن است كسب نمره بي‌نقص ۱۰۰ از ۱۰۰ هميشه ممكن نباشد، به خصوص براي آن‌هايي كه سايت‌هاي تجارت الكترونيك يا پيكسل‌هاي بازاريابي دارند. اما تنها اختصاص دادن زماني براي بهبود نمره، نقطه شروع خوبي است. چيزي كه واقعا مهم است، سرعت كلي است.

بعضي اوقات تجربه كاربري ممكن است بعضي حيله‌هاي عملكرد وبي كه در وب مي‌خوانيد را از بين ببرد. شما نمي‌توانيد تجربه كاربري را فراموش كنيد! اما خيالتان راحت باشد. ما در ادامه نكاتي را با شما به اشتراك مي‌گذاريم كه با استفاده از آن‌ها سايت مذكور در مثال را به جايي كه الان در آن هست، رسانديم. پس به خواندن ادامه دهيد.

 

بهبود عملكرد صفحه

 

ابزار تست سرعت پينگدام

 

بخش تحليل عملكرد كه حالا «بهبود عملكرد صفحه» نام دارد، در سال ۲۰۱۸ به‌روز رساني شد و آن‌ها برخي موارد قديمي را حذف و موارد جديدي اضافه كردند. اين موضوع احتمالا به دليل گزارش‌هايي مبني بر مرتبط نبودن آن موارد است. وقتي صحبت از بهينه‌سازي عملكرد وب مي‌شود، هميشه همه چيز در حال تغيير است و اگر افراد تنها به دنبال نمره بالا در پينگدام باشند، ممكن است دچار مشكل شوند.

اما ما تمام اين بخش‌ را در پست خود (بعضي از قديمي‌ها و بعضي از جديدها) مي‌آوريم زيرا درك نحوه محاسبه اين نمرات امر مهمي است. اين محاسبات اساسا بر مبناي قوانين تحليل سرعت صفحه گوگل هستند. به طور كلي اگر اين موارد را در سايت خود بهبود دهيد، احتمالا در زمان كل بارگذاري خود، كاهشي را خواهيد ديد.

اين‌ها مواردي از دسته‌بندي‌هايي هستند كه بخش بهبود عملكرد صفحه از آن‌ها ساخته شده است:

  • استفاده از يك شبكه انتقال محتوا (CDN)
  • اجتناب از خطاي HTTP 404
  • به حداقل رساندن تغيير مسيرها
  • تعيين تاريخ انقضا در هدرها
  • حذف رشته درخواست‌ها از منابع ايستا
  • استفاده از دامنه‌هاي بدون كوكي
  • موازي‌سازي دانلودها بين نام هاست‌ها
  • تعيين زمان فايل‌هاي كش شده
  • تعيين كاراكتر نوع فايل نشان داده شده

حال بياييد به بعضي از اين موارد دقيق شويم و ببينيم امروزه كدام يك همچنان مرتبط هستد.

 

استفاده از يك شبكه انتقال محتوا

يكي از مهم‌ترين خدماتي كه بايد امروزه در سايت وردپرس خود اجرا كنيد يك شبكه انتقال محتوا است. اين‌ها شبكه‌اي از سرورها هستند (كه به عنوان  POPs هم شناخته مي‌شوند) كه در سرتاسر جهان جاي گرفته‌اند. آن‌ها طراحي شده‌اند تا كپي‌هايي از محتواي ايستاي (گاهي هم پويا) سايت وردپرس شما مانند عكس‌ها، جاوا اسكريپت، CSS و استريم‌هاي ويدئويي را هاست كرده و انتقال دهند.

اگر امكانش را داريد بهتر است هاستينگ خود CDN را لحاظ كنيد. مزيت‌هاي CDN شامل تقويت عملكرد (TTFB و تاخير شبكه كمتر)، پهناي باند و هزينه‌هاي هاستينگ كمتر و حتي مزيت‌هايي در سئو مي‌شوند.

مهم: ابزار جديدا به‌روز شده پينگدام در حال حاضر باگي دارد كه هر فراهم‌كننده CDN را به دقت تشخيص مي‌دهد.

 

ابزار تست سرعت پينگدام

 

بعضي از فراهم‌كننده‌هاي CDN ثالث كه ما پيشنهاد مي‌كنيم شامل اين موارد مي‌شوند:

  • KeyCDN
  • Cloudflare
  • StackPath
  • CDN77

ما در تست‌هاي سرعت CDN خود، دريافتيم كه در بعضي موارد، يك CDN مي‌تواند زمان بارگذاري صفحه را تا ۵۰ درصد كاهش دهد.

 

از خطاي (HTTP 404 (not found اجتناب كنيد

نام اين بخش قبلا «از درخواست‌هاي بد اجتناب كنيد» بود. اين مورد هميشه مرتبط است. همان‌طور كه از نامش پيداست، درخواستي است كه به طور كامل اجرا نمي‌شود. اين معمولا زماني رخ مي‌دهد كه به صورت دستي به يك دارايي يا عكسي ارجاع مي‌دهيد كه پاك شده است و منجر به خطاي ۴۰۴ مي‌شود. اين به عنوان يك دايره نارنجي رنگ در پينگدام ظاهر شده و استاتوس هدر ۴۰۴ را نمايش مي‌دهد.

 

ابزار تست سرعت پينگدام

 

هميشه اطمينان حاصل كنيد كه تمام درخواست‌هاي سايت شما موفقيت‌آميز هستند. به اين طريق مطمئن مي‌شويد كه هيچ درخواستي وجود ندارد كه به دارايي مي‌رود كه ديگر وجود ندارد.

 

تغيير مسيرها را به حداقل برسانيد

تغيير مسيرهاي زياد موضوعي است كه بايد حواستان به آن باشد. تغيير مسيرهاي ساده‌اي مانند تغيير مسير ۳۰۱، HTTP به HTTPS، يا www به سايت بدون www (يا برعكس) مشكلي ندارند. در بعضي مواقع اين موارد در سايت شما لازم هستند. اما هر يك هزينه‌اي براي سايت شما به همراه دارند. و اگر همين‌طور تغيير مسيرها را پشت هم بچينيد، مهم است كه بدانيد چه تاثيري بر سايت شما خواهند گذاشت. اين در تغيير مسيرهاي صفحات و پست‌ها، عكس‌ها و همه چيز صادق است.

تغيير مسير در پينگدام به صورت يك دايره آبي نمايش داده مي‌شود و در استاتوس هدر، ۳۰۱ يا ۳۰۲ نوشته مي‌شود.

براي مطالعه ادامه ي متن به ابزار تست سرعت پينگدام در بلاگ پارميسافت مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۹:۱۰ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]

نرم افزار CRM براي فروش آنلاين(چگونه CRM مي‌تواند فروش تيم فروش آنلاين را بهبود دهد)

نرم افزار CRM براي فروش آنلاين – نرم افزار CRM راهي نوآورانه براي كمك به كسب‌وكارها ارائه مي‌دهد تا بتواند روابط به مشتري و خط مشي فروش خود را بهتر مديريت كنند. با كمال تأسف، آغاز اين نرم افزار با سيري از مشكلات جديد همراه بود: طراحي آن پيچيده و اجراي آن هزينه‌بر و آموزش جزئيات يك سيستم كاملاً جديد به كارمندان كاملاً زمان‌بر بود. كاربران حتي بعد از آموزش طولاني‌مدت با وظايفي خسته‌كننده و تجربياتي جورواجور مواجه مي‌شدند. پس تعجبي ندارد كه بسياري از نمايندگان فروش هنوز از نرم افزار CRM متنفرند زيرا به جاي اينكه اين نرم افزار به وعده‌اش عمل كند فقط باعث افزايش نااميدي در محيط كار شد.

با اين حال، نرم افزار CRM جديدي كه بعد از آن ظهور كرد، اكنون رايج‌ترين شكايات كاربر را نيز برطرف مي‌كند. امروزه شاهد اين هستيم كه علاوه بر ساير كابردها نرم افزار CRM براي فروش آنلاين هم ارائه مي‌شود . اين سيستم‌هاي جديد هم فروش الكترونيكي و هم فروش شركت‌هاي فيزيكي را بيشتر كرده‌اند. در زير توضيح مي‌دهيم كه چگونه چنين كاري مي‌كنند.

 

 

توسعه يك مدل كسب‌وكار موفق

قدرتمندسازي نماينده‌هاي فروش

ساخت يك پرتال خدمات مشتري موفق

افزايش سود

كاهش ازهم‌گسستگي واحد فروش و كارمندان

ارائه فرصت‌هاي بازاريابي هدف

كاهش هزينه فروش آنلاين

 

 
 

۱-توسعه يك مدل كسب‌وكار موفق

نرم افزار CRM براي فروش آنلاين به خاطر داده‌هايي كه ارائه مي‌دهد مفيد است. هر چه باشد افراد نمي‌توانند داده‌اي كه در اختيار ندارند را تجزيه و تحليل كنند. در CRM هاي قبلي، افراد بايد خودشان به‌صورت دستي وارد فهرست شماره تلفن‌ها مي‌شدند؛ كاري كه زمان زيادي مي‌برد به همين خاطر كارايي‌شان اثر منفي مي‌گذاشت. در صنعتي كه همه بايد مثل خرگوش تند برويد و مثل لاك‌پشت نباشيد، اين موضوع مي‌تواند مشكل‌ساز شود.

CRM هاي اين دوره، با ادغام اپليكيشن‌هايي كه كسب‌وكار‌ها از قبل دارند، جمع‌آوري داده را خودكار كرده‌اند. تجارت الكترونيكي به صورت آني داده‌هايي مثل اسپردشيت ها، ايميل‌ها و تقويم‌ها را گرد هم مي‌آورند تا از اطلاعات موجود در آن‌ها بينشي به دست بياورند. همزمان، نمايندگان فروش و مديران آن‌ها بينش‌هاي مفيدي كسب مي‌كنند و با استفاده از آن‌ها در لحظه تصميم‌هاي مهمي مي‌گيرند.

با به دست آوردن اطلاعات درست در زمان درست، تيم‌هاي فروش در جلسه‌هاي فروش، زمان بسيار كمتري روي بحث درمورد اتفاقات مي‌گذارند و در عوض بر استراتژي‌هايي متمركز مي‌شوند كه به اهداف شركت كمك مي‌كنند. مديران همه را در فرايند گزارشات فروش و به‌روزرساني اطلاعات مشتري دخيل مي‌كنند و با اين روش مي‌توانند ببينند كه آيا عملكرد آن‌ها در راستاي انتظارات مشتريان است يا خير؛ با اين كار مي‌توانند كارمنداني كه براي ارتقا در شركت آماده هستند را نيز شناسايي كنند.

CRM ها همچنين ابزارهاي فراواني دارند كه بله تيم‌هاي فروش كمك مي‌كند كارآمدتر باشند؛ مواردي مانند فايل‌هاي شخصي، الگوهاي ايميل، گزارش‌هاي شخصي و آناليز داده كه به كارمندان راه آساني براي افزايش توانايي‌هاي كاري‌شان ارائه مي‌دهند. علاوه‌براين، به مديران راه كارآمدي براي ارزيابي عملكرد افراد مي‌دهند و به آن‌ها كمك مي‌كنند ناحيه‌هايي كه جاي پيشرفت دارند را شناسايي كنند.

 

۲-قدرتمندسازي نماينده‌هاي فروش

در تجارت الكترونيك، نرم افزار CRM براي فروش آنلاين بايد بينشي ارائه دهد كه مديران و فروشندگان با تكيه بر آن فرايند فروش را بهبود بخشند. قبل از روي كار آمدن CRM هاي كارآمد، صرف‌نظر از وقت و پولي كه شركت‌ها صرف آموزش، ارزيابي و به‌روزرساني اين سيستم‌ها مي‌كردند، مجبور بودند از برنامه‌هاي نرم افزاري بيشماري استفاده كنند تا همگام با كسب‌وكارهاي ديگر پيش بروند.

اكنون CRM ها مي‌توانند اطلاعات را به‌صورتي قابل‌فهم مرتب و تصويرسازي كنند. اين امكان، باعث مي‌شود مديران و فروشندگان بتوانند تصميم‌هاي درستي در كسب‌وكارشان بگيرند. در اين مسير، تيم‌ها ابزارهايي كمكي هستند كه پيگيري ميزان پيشرفت به سمت اهداف و بازبيني عملكرد را ممكن مي‌سازند. كارمندان فروش كه اكنون ديگر اين اطلاعات را در دست دارند، ديگر نيازي نيست حدس بزنند در بازبيني عملكرد چه اتفاقي خواهد افتاد يا ندانند چگونه بايد برخلاف محدوده‌هاي فروش ارزيابي كنند.

علاوه‌براين، نماينده‌هاي خدمات مشتري فقط با يك كليك به اطلاعاتي مانند فهرست موجودي، تاريخچه خريد مشتري و پيش‌زمينه پرداخت آن‌ها دست پيدا مي‌كنند. سپس مي‌توانند از داده‌هايي مثل تاريخچه خريد يا جستجوي گوگل مشتريان، براي فروش جانبي يا پيش‌فروش محصولات به مشتريان استفاده كنند. همچنين در مدل كسب‌وكار B2B مي‌توانند اين اطلاعات را در مذاكره‌هاي خريد با مشتريان به كار بگيرند.

 

۳-ساخت يك پرتال خدمات مشتري موفق

داشتن يك CRM الكترونيكي به نمايندگان فروش كمك مي‌كند بين خدماتي كه كسب‌وكار ارائه مي‌دهد و نيازهاي مشتريان، بيشتر ارتباط برقرار كنند. همچنين بدون گرفتن وقت كارمندان، ارتباط با مشتريان را ممكن مي‌سازد و نيز بر پايه اطلاعاتي كه دارد در لحظه پاسخ‌هايي براي آن‌ها ارائه مي‌دهد.

 

نرم افزار CRM براي فروش آنلاين

 

يك سيستم CRM با همه جنبه‌هاي يك كسب‌وكار تركيب و به‌صورتي يكپارچه ادغام مي‌شود زيرا همه نهادها بايد بتوانند براي ارتباط با هر مشتري از CRM استفاده كنند. به علاوه نمايندگان فروش هم از طريق پلتفرم‌هاي ابري به اطلاعات و از راه دور به اطلاعات ضروري دسترسي دارند و وقتي فروشندگان اطلاعات بيشتري داشته باشند، ارائه تجربه مشتري فوق‌العاده آسان‌تر مي‌شود. يك مجموعه داده قدرتمند، اهميت اين اطلاعات را بيشتر نشان مي‌دهد و بدين وسيله به فروشندگان كمك مي‌كند معامله‌هاي فروش بيشتري را به سرانجام برسانند. بنابراين در حالي كه نرم افزارهاي CRM به بيشتر روابط آنلاين فردي رسيدگي مي‌كند، مديران روي مشكلات ديگر تمركز مي‌كنند.

 

۴-افزايش سود

بيشتر مشتريان احتمالي بعد از هفت تا نه دقيقه تعامل با يك برند، آن را خريداري مي‌كنند. با اين حال بيشتر نمايندگان فروش بعد از تنها سه تعامل با مشتري دست از تلاش براي فروش برمي‌دارند. ايجاد يك برنامه استراتژيك براي ارتباط دائم با مشتريان بالقوه، احتمال سپرده شدن به دست فراموشي را از بين مي‌برد.

نرم افزار CRM براي فروش آنلاين براي طراحي چنين برنامه‎اي به شركت‌ها كمك مي‌كند و راه را براي برقراري تعامل‌هايي باكيفيت با مشتريان هموار مي‌سازد. همچنين اولويت‌بندي فرصت‌ها و مديريت آن‌ها را با يك فرايند فروش ساختاريافته آسان‌تر مي‌كند؛ فرايندي كه از ارتباط اوليه با وبسايت تا انتهاي معامله فروش و حتي بعد از آن را پوشش مي‌دهد.

 

براي مطالعه ادامه متن به نرم افزار CRM براي فروش آنلاين در بلاگ پارميسافت مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: نرم افزار CRM،
موضوع:
[ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۴:۵۴ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی