طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

يك شركت و ۹ برند!

چمن مصنوعي در تركيه

كشور تركيه طي بيست و چند سال اخير توانسته به چنان اقتصاد شكوفايي در منطقه دست يابد كه به پل ارتباطي ميان آسيا و اروپا تبديل شود. اين كشور توانسته پله‌هاي ترقّي را در صنايع مختلف طي كند و در عرصه‌هاي گوناگون به يكي از كشورهاي پيشرو در منطقه تبديل شود. ورزش اين كشور به ويژه فوتبال آن از سطح آسيا فاصله گرفته و خود را در زمره همتايان اروپايي خود قرار داده است. از اينرو، در رقابت با كشورهاي اروپايي در پيشرفت و ترقّي صنايع ورزشي خود برآمده و توانسته با استفاده از به روزترين فناوري‌هاي دنياي ورزش همگام با همتايان اروپايي خود حركت كند و در عرصه رقابت بدرخشد.

صنعت چمن مصنوعي اين كشور نيز توانسته توجه دنيا به ويژه اروپا را به خود جلب كند. طوري‌كه يكي از شناخته شده ترين شركت هاي اين صنعت با نام «ريفرم گروپ» با سابقه بيست و پنج ساله اش در صنعت چمن مصنوعي حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد.

صنعت چمن مصنوعي در تركيه تحت عنوان اين شركت يعني «ريفرم گروپ» شناخته مي‌شود كه هم توليدكننده و صادركننده چمن مصنوعي توليدي تركيه است و هم معتبرترين آنها به حساب مي‌آيد. نكته قابل توجه درباره ريفرم گروپ اين است كه شركت يادشده با ۹ برند مختلف درحال خدمات رساني است و از بالاترين سطح فناوري بين المللي در توليد چمن مصنوعي استفاده مي‌كند.

صنعت چمن مصنوعي در تركيه به واسطه اين شركت، شاه‌راهي شده كه آسيا را به اروپا پيوند داده و نه تنها در حوزه ورزش برندي معتبر به حساب مي‌آيد كه كشورهاي منطقه مي‌توانند در زمينه‌هاي ديگري چون مناظر و چشم اندازها، باغ هاي مصنوعي، فضاهاي شهري، فضاها و مراكز تجاري و غيره از خدمات اين شركت بهره ببرند.

 

پيشنهاد مي‌كنيم حتما درباره‌ي چمن مصنوعي در امارات بخوانيد.

 

 

نگاهي به توليدات چمن مصنوعي ريفرم گروپ

صنعت چمن مصنوعي در تركيه در سايه نام بزرگي همچون «ريفرم گروپ» خود شامل هشت شركت فرعي مي شود كه در ميان آنها دو نام «ريفرم اسپورتس» و «رِف تِرف» بيشتر به چشم مي آيند. اوّلي نقش شركت پيمانكار و دومي نيز نقش توليد كننده چمن مصنوعي را بازي مي كند. نكته مهم و قابل توجه هم اين است كه «ريفرم اسپورتس» سالانه ۱۱ ميليون مترمربّع چمن مصنوعي براي بيش از ۹۰ كشور دنيا توليد مي‌كند.

ريفرم گروپ و خدمات تخصصي!

 

براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي در تركيه در سايت چمنزار مراجعه كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: چمن مصنوعي،
موضوع:
[ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۲۷:۰۷ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی