طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

نشاط بهاري، همنشين اتاق شما مي شود

تاثير چمن مصنوعي در محيط هاي سربسته ، نظير خانه، محل كار و مكان‌هايي همچون نمايشگاه‌هاي تجاري، به چند دليل مي‌تواند مفيد و موثر باشد. چمنزار در اين مطلب قصد دارد با مخاطبان خود در مورد زواياي مختلف اين موضوع سخن بگويد.

واقعيت آن است كه چمن مصنوعي مي‌تواند به عنوان گزينه مناسب براي مكان‌هاي متنوع انتخاب شود؛ خواه آن مكان داراي سقف باشد و اصطلاحا سربسته باشد يا اينكه بدون سقف و داراي محيطي باز باشد. شايد در نگاه نخست، چمنزار بودن يا ناميده شدن به نام چمن مصنوعي، اين حس را به شما القا كند كه حتما بايد همچون چمن طبيعي در فضاي باز مورد استفاده قرار گيرد. اما حقيقت آن است كه وقتي چمن مصنوعي، به آبياري، كود و نور خورشيد نياز ندارد، چرا نبايد از آن در فضاهاي داخلي استفاده كنيم؟ در واقع، شرايط سهل و آسان نگهداري چمن مصنوعي و بي‌نيازي آن از عواملي نظير خاك، آب و كود، قابليت‌هاي منحصر به فردي برايش ايجاد مي كند.

 

قابليت نصب بر روي بسياري از سطوح

يكي از دلايلي كه استفاده از چمن مصنوعي در محيط هاي سربسته را تسهيل مي‌كند، امكان نصب آن بر روي انواع كفپوش است. سنگ، سراميك، پاركت، يا برخي ديگر از انواع كفپوش، كه در محيط هاي سربسته مورد استفاده قرار گرفته است، مي تواند زيرساخت مناسبي براي چمن مصنوعي به شمار آيد. اينكه اين نوع از چمن، برخلاف همنوع طبيعي خود، نيازمند زيرساخت خاك و مهيا ساختن محيط كشت و داشت نيست، در حقيقت دليلي است كه نشان مي‌دهد چمن مصنوعي، در همان محيط و بر روي همان پوشش كفي كه درون خانه يا محل كار از آن برخورداريم، قابل نصب و بهره برداري است. اين يكي ديگر از دلايلي است كه استفاده از چمن مصنوعي در محيط هاي سربسته را توجيه پذير مي‌كند.

اگر شما فرد خلاق و با ذوقي هستيد قطعا مي‌توانيد از چمن مصنوعي در فضاهاي داخلي استفاده كنيد. قابليت اين محصول به گونه‌اي است كه بر روي بسياري از مواد و كفپوشها قابل نصب است. چمن مصنوعي حتي به عنوان تكه‌اي همانند فرش و موكت بر روي سراميك، چوب و ديگر كفپوشهاي فضاهاي داخلي قابل اجراست

چمن مصنوعي در محيط هاي سربسته ، كمك به افزايش نشاط

تاثيرات رواني مناسب و سازنده چمن مصنوعي نيز، موضوع بسيار مهمي است. فرهنگ و عادات زندگي شهري، اين را به ما ديكته كرده است كه بخش عمده اي از اوقات شبانه روزمان را در محيط‌هاي سربسته، سپري كنيم. اين عادت، پيامدهاي بسياري برايمان به دنبال دارد كه يكي از مهم‌ترين آنها، افسرده شدن و از دست دادن روحيه نشاط و سرزندگي است. استفاده از چمن مصنوعي در محيط‌ هاي سربسته، نظير خانه و محل كار، به دليل تغييري كه در رنگ و بازتاب‌هاي نور دارد و نيز به دليل تداعي چمن و سبزه طبيعي، تاثيرات مثبت رواني به دنبال دارد.

 

براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي در محيط هاي سربستهدر سايت چمنزار مراجعه كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: چمن مصنوعي،
موضوع:
[ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۰۳:۴۰ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی