طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

زيباسازي محيط با استفاده از سايبان چتري

وقتي صحبت از زيباسازي و طراحي فضا مي‌شود، بسياري از افراد به روش‌هاي گران‌قيمت فكر مي‌كنند. بهتر است بدانيد براي زيبا كردن محيط نيازي به استفاده از روش‌هاي گران قيمت نداريد، بلكه شما مي‌توانيد با استفاده از ايده‌هاي ساده و ارزان قيمت محيط را به محيطي لوكس و زيبا تبديل كنيد و از آن لذت ببريد.

چمن مصنوعي

سايبان چتري چيست؟

وقتي مي‌گوييم سايبان چتري ناخودآگاه به ياد فضايي نزديك به ساحل در يك روز گرم تابستاني مي‌افتيم، اما بايد بدانيد كه اين وسيله تنها براي استفاده در محيط‌هاي اينچنيني نيست و از اين وسيله زيبا در مكانهاي ديگري نيز مي‌توان استفاده كرد. سايبان چتري وسيله‌اي براي محافظت در برابر نور آفتاب و بارش باران است. چتر اين سايبان مي‌تواند پارچه ترانزيتي، فلكسي و يا كتان باشد. اين پارچه ها كاملا ضد آب و نسوز هستند. اگر در مناطقي زندگي مي‌كنيد كه بارش باران و برف زياد است بهتر است از پوشش نايلوني در اطراف آن استفاده شود تا اين سايه بان در روزهاي پربارش نيز قابل استفاده باشد. رنگ پارچه اين سايه بان متنوع است و مي‌توانيد از رنگ‌هاي متنوعي كه با محيط هم خواني داشته باشند، استفاده كنيد. اين سايبان ها وزن بسيار سبكي دارند و به راحتي قابل حمل هستند.

اين سايبان‌ها در دو نوع ثابت و محرك وجود دارند. سايبان دستي داراي يك جك هيدروليكي براي تغيير زاويه چتر است. سايبان محرك و يا برقي سايه باني است كه داراي يك موتور الكتريكي براي باز و بسته كردن چتر است. شما با توجه به بودجه خود مي‌توانيد يكي از انواع اين سايبان را تهيه كنيد. همچنين، سايبان هايي وجود دارند كه به ديوار نصب مي شوند و داراي پايه نيستند. در نتيجه شما مي توانيد در محدوده مورد نظر صندلي و يا مبلمان خود را بچينيد. اين نوع سايبان براي فضاهاي كوچك بسيار مفيد است.

 

از سايبان چتري براي طراحي چه فضاهايي مي‌توان استفاده كرد؟

اين وسيله منحصر به فرد اين ويژگي را دارد كه در محيط‌هاي متفاوتي مورد استفاده قرار گيريد. در ادامه به ايده‌هاي منحصر به فرد براي استفاده از اين محصول در محيط‌هاي مختلف مي‌پردازيم.

 

سايبان چتري در تراس و بالكن خانه و محل كار

يكي از محيط‌هاي ايده‌آل براي استفاده از اين وسيله تراس يا بالكن خانه و محل كار است. اما با توجه به اين موضوع كه تراس معمولا محيط كوچكي است، تنها وقتي مي‌توانيد از اين وسيله استفاده كنيد كه فضاي تراس به اندازه كافي بزرگ باشد. وجود اين وسيله در تراس زيبايي خاصي را به محيط مي‌بخشد و به شما كمك مي كند صبحانه خود را در آرامش بخوريد و يا چاي بعد از ظهر خود را در زير اين سايبان بنوشيد.

سايبان چتري در روف گاردن

روف گاردن فضايي منحصر به فرد در آپارتمان‌هاي شهري به حساب مي‌رود. اين فضا به شما اجازه مي‌دهد تا آرامش زيادي را به دست آوريد. شما مي‌توانيد در روزهاي آفتابي  زير اين سايبان بنشينيد و يك ناهار دوستانه بخوريد و يا قهوه بعد از ظهر خود را در يك روز باراني با نگاه كردن به قطرات باران در آرامش كامل بنوشيد. (چمن مصنوعي روف گاردن)

سايبان چتري در حياط

 

 

 

حياط فضايي است كه مي‌توانيد در آنجا لحظات خوشي را سپري كنيد. در معماري قديم حياط اهميت ويژه‌اي داشته است. شما به راحتي مي‌توانيد از سايبان را به حياط ببريد و از ويژگي‌هاي منحصر به فرد آن استفاده كنيد. (چمن مصنوعي حياط)

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۰۱:۱۷ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی