طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

وقتي به حياط خانه خود نگاه مي‌كنيد چه چيزي مي‌بينيد و چه احساسي دارد؟ آيا اين همان حياطي است كه هميشه آرزو داشتيد؟ ويا فكر مي‌كنيد مي‌توانيد اين فضا را به فضايي زيباتر و دلنشين‌تر تبديل كنيد؟ اكنون زمان آن رسيده است كه تغييرات زيادي را در حياط خانه خود به وجود بياوريد و روياهاي خود را تحقق ببخشيد. شما با چند ايده ساده و تزيين حياط  خود مي‌توانيد اين فضا را به فضايي زيبا و دل‌انگيز براي خود و خانواده‌تان تبديل كنيد و لحظات خوشي را در آنجا بگذرانيد.

 

حياط قلب خانه است!

خانه فضايي مسقف است كه افراد براي حفظ آرامش خود به دور از جنجال و هياهوي دنياي بيرون به آن پناه مي‌برند. در واقع تقريبا تمامي افراد به اين گفته ايمان دارند كه هيچ مكاني خانه نمي‌شود! قلب تپنده خانه حياط خانه است كه آرامش درون خانه را به فضاي باز متصل مي‌كند. به همين دليل بسياري از افراد بر اين باور هستند كه  شيريني زندگي و حيات را به خوبي مي‌توان در حياط حس كرد. شما به راحتي مي‌توانيد اين فضا را به فضاي منحصربه فردي تبديل كنيد. براي اينكار با ما همراه باشيد!

 

در حياط خانه از سايه‌بان چتري استفاده كنيد!

استفاده از سايه‌بان چتري يك ايده شگفت انگيز براي تزيين حياط است. اينكار همانند اين است كه لباسي را به تن حياط بپوشانيد و زيبايي خاصي را به آن ببخشيد. با وجود سايه‌بان در حياط، اين محيط به محيطي دنج تبديل مي‌شود و شما مي‌توانيد در روزهاي آفتابي و يا در بارش باران به زير سايه‌بان بنشينيد و با نوشيدن يك فنجان چاي از زيبايي محيط اطراف خود لذت ببريد.

اگر براي شما مقدور است مي‌توانيد به جاي سايه‌بان از سازه‌هاي آماده پاسيو در يك از گوشه حياط استفاده كنيد. با اينكار در عين حال كه در فضايي مسقف قرار داريد، به راحتي مي‌توانيد از زيبايي محيط بيرون لذت ببريد. همچنين، مي‌توانيد ميز صبحانه خود را به اين مكان انتقال دهيد و روزهاي تعطيل صبحانه خود را در آنجا ميل بفرماييد.

تزيين حياط

آشپزخانه كوچك خود را در حياط خانه راه بياندازيد!

وجود آشپزخانه‌‌ در فضاي باز سبب مي‌شود كه آشپزي براي شما دل‌انگيزتر شود. شما با گذاشتن يك اجاق گاز كوچك همراه با يك قفسه براي چيدن وسايل مورد نياز آشپزي به راحتي مي‌توانيد آشپزخانه خود را راه اندازي كنيد. بهتر است سايه‌باني براي اين آشپزخانه در نظر داشته باشيد تا به راحتي در روزهاي باراني نيز بتوانيد اينكار را انجام دهيد. همچنين مي‌توانيد كودكان خود را نيز وارد روند آشپزي كنيد و با اينكار حس نزديكي بيشتري را در بين اعضاي خانواده خود به وجود بياوريد.

اگر فضاي كافي در حياط داريد ميز غذاخوري خود را نيز در فضاي باز بگذاريد و بلافاصله بعد از اينكه غذا پخته شد، غذا را بر سر ميز بياوريد و با خوردن هر لقمه هواي تازه را درون ريه‌هاي خود ببريد. مطمن هستم كه با اينكار غذا طعم ويژه‌اي پيدا مي‌كند كه حتي در بهترين رستوران‌ها امتحان نكرده‌ايد. مي‌توانيد باغچه كوچكي درست كنيد و صيفي‌جات خود مانند گوجه فرنگي و يا بادمجان را پرورش دهيد و در پايان هفته با خوردن بشقاب سبزيجات حس خوبي داشته باشيد!

تزيين حياط

حياط خانه را با وسايل بازي ساده مجهز كنيد!

مهم نيست كه ترجيح مي‌دهيد در حياط استراحت كنيد و يا بازي كنيد! در هر صورت بهتر است وسايل تفريح در حياط مهيا باشد. براي اينكار نياز به هزينه بالايي نداريد. مي‌توانيد تابي را در حياط بگذاريد. اگر فضاي حياط به اندازه كافي جا دارد يك فضاي كوچك براي بازي گلف درست كنيد و يا ميز تنيسي را در حياط قرار دهيد. روزهاي تعطيل بهترين زمان براي بازي است!

تزيين حياط خانه با چند ايده ساده!

سينماي خود را در حياط خانه راه بياندازيد!

اگر عاشق سينما و تماشاي فيلم هستيد به راحتي مي‌توانيد سينما را به درون حياط خود ببريد و با استفاده از يك پروژكتور و يك صفحه اسكرين در حياط در حين خوردن قهوه از ديدن فيلم‌هاي جديد سينمايي لذت ببريد. مي‌توانيد بعدازظهر يك روز تعطيل خانواده و دوستان خود را به صرف چاي و سينما به حياط دعوت كنيد!

 

در حياط خانه به اندازه كافي چراغ بگذاريد!

اگر مي‌خواهيد بعد از ظهرها را در حياط بگذرانيد و جلسات كاري خود را مرتب كنيد و يا اگر مي‌خواهيد بعد از اتمام كارها بر روي صندلي در حياط بنشينيد و كتاب بخوانيد بايد در حياط چراغ بگذاريد. با توجه به اينكه محيط حياط محيطي است كه بايد حس آرامش را در فرد به وجود بياورد از چراغاني بيش از حد بپرهيزيد. وجود چراغ به اندازه كافي در حياط ضروري است اما در تعداد آنها زياده‌روي نكنيد. اگر اين امكان براي شما وجود داشت چراغ هاي حياط را خاموش كنيد و آتش كوچكي درست كنيد و با آماده كردن چاي ذغالي آخر هفته خوبي را در كنار هم بگذرانيد!

تزيين حياط

با استفاده از چمن مصنوعي حياط خانه خود را هميشه سبز نگه داريد!

ممكن است حياط خانه شما سيماني باشد و يا ممكن است در شهري زندگي كنيد كه شرايط آب و هوايي به گونه‌اي است كه امكان نگهداري از چمن طبيعي وجود نداشته باشد. شما به راحتي با استفاده از چمن مصنوعي مي‌توانيد حس طراوت را در حياط خانه خود هميشگي كنيد. اين چمن بر روي تمام سطوح قابل نصب است و دشواريهاي نگهداري از چمن طبيعي را ندارد و در تمامي شرايط آب و هوايي استفاده مي‌شود.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۱:۴۱ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی