طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

آمريكا، يكي از قدرتمندترين كشورهاي دنياست و بسياري از افراد تلاش مي كنند تا پاسپورت اين كشور را اخذ كنند. دلايل بسياري پشت اين امر وجود دارد كه مهمترين آنها عبارتند از امكان سرمايه گذاري تقريبا در تمامي كشورهاي دنيا و سفر بدون ويزا به بسياري از كشورها. بنابراين، جاي شكي نيست كه بسياري از افراد براي رسيدن به زندگي ايده آل به دنبال روش‌هاي قانوني براي اخذ پاسپورت آمريكا هستند. بسياري از افراد بر اين باور هستند كه دريافت اقامت آمريكا از طريق خريد ملك امكان پذير است و به همين دليل مبالغ هنگفتي را صرف خريد ملك در اين كشور مي كنند. اما بهتر است قبل از خريد ملك در آمريكا (به منظور دريافت اقدام آمريكا از طريق خريد ملك) و تابعيت دوم اين كشور به مواردي توجه داشته باشيد كه در اين مقاله به آنها مي پردازيم.

 خريد پاسپورت دومينيكا

روند خريد ملك در آمريكا

براي اقدام به خريد ملك در آمريكا، بايد تمامي اين مراحل را به صورت قانوني طي كنيد. طبق قوانين دولت آمريكا، اگر بخواهيد براي خريد ملك وام دريافت كنيد، اين پروسه ۲۵ تا ۳۰ به طول مي انجامد و اگر بخواهيد بدون نياز به وام و به صورت نقدي اقدام به خريد كنيد، اين پروسه تنها ۷ تا ۱۰ روز زمان مي برد. همچنين، قبل از خريد ملك در آمريكا، اين موضوع بايد بررسي شود كه ملك مورد نظر ممنوعيت فروش نداشته باشد. تمامي اين مراحل بايد در دفاتر رسمي املاك و مستغلات آمريكا كه مورد تاييد اين كشور است صورت پذيرد. در غير اينصورت روند خريد ملك غيرقانوني به حساب مي آيد.

در اين مرحله شما بايد وكيل امور ملكي داشته باشيد. وكيل وظيفه دارد كه در مورد ملك از اداره ثبت املاك آمريكا استعلام بگيرد و مواردي مانند ورثه و ماليات ملك را بررسي كند. داشتن وكيل امور ملكي براي خريد ملك در آمريكا به شما كمك مي كند تا اين روند را با اطمينان كامل طي كنيد. يكي از سوالات پرتكرار در اين زمينه اين است كه آيا دولت آمريكا امكان مصادره ملك را دارد؟ بهتر است بدانيد كه طبق قوانين بين المللي دولت آمريكا و هيچ دولت ديگري حق مصادره اموال بيگانگان را ندارد.

 

خريد ملك در آمريكا سرمايه گذاري به حساب نمي آيد!

كساني كه اقدام به اقامت آمريكا از طريق خريد ملك مي كنند بر اين باور هستند كه با خريد ملك در واقع نوعي سرمايه گذاري در آن كشور انجام داده اند! اما اين باور به طور كلي اشتباه است. ممكن است در برخي از كشورها خريد ملك سرمايه گذاري به حساب بيايد، اما در آمريكا هرگز به اينگونه نيست. شما با خريد ملك در آمريكا تنها محلي براي سكونت خود داريد. به همين دليل دريافت اقامت آمريكا از طريق خريد ملك كاري منطقي نيست.

اقامت آمريكا از طريق خريد ملك

اقامت آمريكا با خريد ملك روندي ريسكي است!

شما با ويزاي توريستي مي توانيد اقدام به خريد ملك در آمريكا بكنيد. همانطور كه در بالا بدان اشاره كرديم، اين امر هرگز سرمايه گذاري به حساب نمي رود. اما اين موضوع مي تواند براي شما بسيار ريسكي باشد. زيرا در صورت وجود ملك در آمريكا ممكن است كه آفيسر در هنگام صدور ويزا به شما سخت بگيرد و همين امر صدور ويزا را با مشكلات زيادي رو به رو مي كند!

 

اقامت آمريكا از طريق خريد ملك امكان پذير نيست!

همانطور كه تا به حال متوجه شده ايد، خريد ملك تنها به شما كمك مي كند كه براي مدت حضور در آمريكا مكاني داشته باشيد. اين موضوع نه سرمايه گذاري به حساب مي رود و نه روند اخذ اقامت شما را ساده مي كند. طبق قوانين آمريكا، تمامي افرادي كه وارد خاك اين كشور مي شوند (با هر نوع ويزايي) مي توانند اقدام به خريد ملك بكنند. در نتيجه بايد بدانيد كه اقامت آمريكا از طريق خريد ملك امكان پذير نيست و بهتر است افراد پس از اخذ اقامت آمريكا اقدام به خريد ملك در اين كشور بكنند و هرگز دريافت اقامت آمريكا از طريق خريد ملك را يكي از برنامه هاي خود قرار ندهند!

 

آيا روشي ساده تر براي اخذ اقامت آمريكا وجود دارد؟

در اين مقاله به اين موضوع اشاره كرديم كه اقامت آمريكا از طريق خريد ملك امكان پذير نيست، اما روشي ساده تر از دريافت اقامت آمريكا از طريق خريد ملك پيش روي شما وجود دارد كه مي توانيد آن را به عنوان يكي از روش هاي اخذ اقامت آمريكا در نظر داشته باشيد. دريافت تابعيت دومينيكا يكي از راهكارهايي است كه مسير اخذ اقامت كشورهاي ديگر را ساده مي سازد. شما با پاسپورت دومينيكا مي توانيد به بسياري از كشورهاي دنيا بدون ويزا سفر كنيد و شرايط تجارت و رفت و آمد براي شما بسيار ساده مي شود.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۰۸:۲۲ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی