طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

راهكارهاي طلايي براي اخذ اقامت اروپا !

دوره رنسانس سبب شد تحولات عظيم ساختاري در زمينه اجتماعي، فرهنگي، مذهبي و تفكري در كشورهاي اروپايي به وجود بيايد و همين امر اين كشورها را مورد توجه قرار داد. وقتي صحبت از اروپا مي شود بسياري از افراد ناخودآگاه به ياد كشورهايي مانند انگلستان، ايتاليا، سوئد و كشورهاي اينچنيني مي افتند. اما بهتر است بدانيد كه قاره اروپا بسيار پهناور است و كشورهاي زيادي مانند لهستان و پرتغال نيز در اين قاره قرار دارند. يكي از ويژگي هاي بارز كشورهاي اروپايي ثبات اقتصادي است و همين امر سبب مي شود بسياري از افراد براي تجربه زندگي بهتر اقدام به اخد اقامت اروپا بكنند. در اين مقاله تلاش داريم تا به روشهاي اخذ اقامت اروپا بپردازيم. در پايان مي توانيد با ديد بازتري در مورد اين موضوع تصميم گيري كنيد.

داشتن تابعيت دومينيكا راهي ميانبر براي اخذ اقامت كشورهاي اروپايي!

 

اقامت اروپا از طريق پذيرش تحصيلي

يكي از پرطرفدارترين روش‌هاي مهاجرت به اروپا از طريق اخذ پذيرش تحصيلي است. در اين فرآيند متقاضي تلاش مي كند تا پذيرش يكي از دانشگاه هاي كشور مورد نظر را بدست آورد و پس از ورود به آن كشور و ادامه تحصيل براي اخذ اقامت اروپا اقدام كند. ممكن است اين روش در ابتدا ساده به نظر بيايد، اما اخذ پذيرش تحصيلي همانند روشهاي ديگر دشواري هايي دارد. كارشناسان توصيه مي كنند بهتر است براي ادامه تحصيل كشورهايي مد نظر قرار گيرند كه هزينه تحصيل رايگان است.

خريد پاسپورت دومينيكا

 

خريد پاسپورت

 

كشور آلمان از جمله كشورهاي محبوب در اين زمينه به شمار مي رود. در گذشته كشور فرانسه نيز اين شرايط را براي دانشجويان فراهم مي ساخت، اما در سال ۲۰۱۸ كشور فرانسه اعلام كرد كه ديگر دانشجويان خارجي نمي توانند در اين كشور رايگان تحصيل كنند. يكي از مزاياي اخذ اقامت از طريق پذيرش تحصيلي امكان كار پاره وقت در طول تحصيل است. البته به اين نكته توجه داشته باشيد كه دانشجويان مقاطع كارشناسي ارشد به بالا امكان كار پاره وقت دارند و معمولا كساني كه براي كالج اقدام مي كنند نمي توانند كار كنند. با توجه به اين موضوع كه قوانين هر كشور با كشور ديگر متفاوت است، بهتر است شما قبلا از اقدام براي دريافت پذيرش تحصيلي از شرايط كشورهاي مورد نظر جويا شويد.

اخذ اقامت اروپا

اقامت اروپا از طريق ويزاي كار

يكي ديگر از روشهاي اقدام به مهاجرت از طريق كار است. در اين روش متقاضيان بايد داراي تخصص خاصي باشند و در كشور مورد نظر به دنبال شركتي باشند كه تخصص آنها را بخواهد. سپس پس از ارسال درخواست و انجام روند كاري ( مانند مصاحبه)، شركت مورد نظر به صورت رسمي برگه درخواست كار را براي فرد ارسال مي كند. در اين شرايط، شركت در سفارت به عنوان اسپانسر مالي فرد اعلام مي گردد. اخذ اقامت اروپا از طريق ويزاي كار به شرايط و قوانين خاص هر كشور بستگي دارد. به طور مثال در كشوري مانند انگلستان بعد از ويزاي كار ۳ يا ۵ ساله شخص مي تواند براي دريافت اقامت اين كشور اقدام كند.

اقامت اروپا از طريق سرمايه گذاري

سرمايه گذاري براي كساني مناسب است كه داراي منابع مالي قابل قبولي در كشور خود هستند. برنامه هايي كه براي سرمايه گذاري اعلام مي گردند به سياست هاي داخلي هر كشور بستگي دارد. اما بايد بدانيد كه مبلغ اين سرمايه گذاري ها بالاتر از ۲۰۰ هزار دلار است. يكي از شرايط ويژه اين روش اين است كه شما براي سرمايه گذاري نياز به مدرك زبان نداريد! همچنين، اگر شما در يك كشور اروپايي سرمايه گذاري كنيد مي توانيد در كشورهاي عضو شينگن تردد آزاد داشته باشيد. بنابراين اگر شما داراي منابع مالي در كشور خود هستيد، مي توانيد كشور مقصد را انتخاب كنيد و در مورد برنامه هاي سرمايه گذاري آن اطلاعات كسب كنيد.

اقامت اروپا از طريق ازدواج

يكي ديگر از شرايط دريافت اقامت اروپا ازدواج با فردي است كه اقامت آن كشور را دارد. در گذشته افراد پس از ازدواج به راحتي اقامت خود را دريافت مي كردند، اما پس از اوج گيري مهاجرت به كشورهاي اروپايي، اين كشورها قوانين سختي را در نظر گرفتند كه متناسب با ساختار داخلي هر كشور است. به طور مثال فرد بعد از ازدواج بايد چندين سال با شخصي كه ازدواج كرده است در كشور مقصد زندگي كند و اگر زودتر از اين زمان از همسر خود جدا شود پروسه دريافت اقامت او لغو مي شود و بايد كشور را ترك كند.

اقامت اروپا از طريق تولد فرزند

در گذشته بسياري از افراد براي تولد فرزندانشان به كشورهاي اروپايي سفر مي كردند و پس از آنكه كودك در آن كشور متولد مي شد اقامت را بلافاصله دريافت مي كرد. اما (همانند مورد بالا) با اوج گيري سفر به اين كشورها براي زايمان، بسياري از كشورها قوانين خاصي را در نظر گرفتند كه به موجب آنها كودك پس از تولد نمي تواند بلافاصله اقامت اروپا را دريافت كند و بايد شرايط خاصي را طي كند. به طور مثال در انگلستان، كودك پس از تولد بايد ده سال در آن كشور زندگي كند و از كشور خارج نگردد تا بتواند اقامت انگليس را دريافت كند.

 

جمع بندي

تا بدينجا تلاش كرديم تا شما را با روش هاي اخذ اقامت اروپا آشنا كنيم. همانطور كه تا به حال متوجه شده ايد روش اخذ اقامت پروسه اي طولاني و زمان بر است. اگر تصميم شما براي اينكار جدي است بايد روشي متناسب با شرايط خود را انتخاب كنيد و بر روي اهداف متمركز شويد. همچنين، كارشناسان توصيه مي كنند كه بهتر است در اين مسير از افراد و شركت هاي آگاه و معتبر كمك بگيريد. اين شركت ها به شما كمك مي كنند تا بهتر بتوانيد روش مورد نظر خود را انتخاب كنيد و از اشتباهات رايج در زمينه اقامت يا تابعيت دوم در اين زمينه بپرهيزيد.

 

 

براي مطالعه ادامه متن به اخذ اقامت اروپا به وبسايت دومينيكا پارادايس مراجعه كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۰۲:۳۵ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی