طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

قبل از اقدام براي شهروندي چه چيزي را بايد بدانيد؟

برنامه معافيت‌هاي مالياتي دومينيكا و تابعيت آن به روش سرمايه‌گذاري، براي آن دسته افرادي كه به دنبال سفر آسان هستند، بسيار ايده‌آل است. پاسپورت دومينيكا اين اجازه را مي‌دهد تا متقاضيان به بيش از ۱۴۰ كشور جهان از جمله منطقه شينگن اروپا، انگليس، هنگ كنگ، مالزي، سنگاپور و تركيه بدون نياز به ويزا سفر كنند. علاوه بر اين، متقاضيان اصلي مي‌توانند تابعيت اصلي خود را حفظ كنند، زيرا دومينيكا تابعيت دوم را به رسميت مي‌شناسد.

 

برنامه معافيت‌هاي مالياتي دومينيكا براي شهروندان جديد

شهرونداني كه از برنامه معافيت‌هاي مالياتي دومينيكا بهره‌مند مي‌شوند، مشمول هيچ ماليات از درآمدي كه در خارج از دومينيكا بدست مي‌آيد، نيستند؛ مگر اينكه شخصي تصميم به اقامت در دومينيكا بگيرد. علاوه بر اين، شهروندان جديد از ماليات بر دارايي، ارث يا ماليات بر سود سرمايه معاف هستند. معافيت‌هاي مالياتي دومينيكا يك برنامه مالياتي دوستانه و منعطف است و از اين رو براي افرادي كه بدنيال دريافت پاسپورت دوم هستند، راه حلي مناسب محسوب مي‌شود (از ساده‌سازي روش افتتاح حساب در بانك‌هاي اروپايي گرفته تا بالا بردن وضعيت شخص).

 

برنامه معافيت‌هاي مالياتي دومينيكا و مزاياي مالياتي

برنامه معافيت‌هاي مالياتي دومينيكا و تابعيت دوم تا حد زيادي به كشوري كه از آن هستيد بستگي دارد. برخي از كشورهاي جهان، به ويژه در كارائيب، نرخ ماليات بسيار كمتري را نسبت به بسياري از كشورهاي پيشرفته ارائه مي‌دهند. بنابراين، شهروندي دوم چنين كشوري مي‌تواند فرصت‌هايي را براي بهره‌وري بيشتر مالياتي فراهم كند. امور دو تابعيتي و مالياتي هميشه ساده نيستند. بسياري از كشورها شهروندان را ملزم به پرداخت ماليات بر درآمد خارج از كشورشان مي‌كنند، به اين معني كه شهروندان دوگانه ممكن است در دو كشور ماليات پرداخت كنند. براي اطمينان از وضعيت مالياتي خود بهتر است از مشاوره تخصصي بهره‌مند شويد تا از مشكلات پيش رو جلوگيري كنيد.

 

برنامه معافيت‌هاي مالياتي دومينيكا و اخذ ماليات از افراد حقيقي

ساكن دومينيكا شخصي است كه حداقل يه مدت ۱۸۳ روز در سال در اين كشور اقامت دارد. ساكنان دومينيكا بايد ماليات بر درآمد جهاني را بپردازند، افراد غير مقيم، ماليات خود را تنها بر سود دريافتي از منابع داخل جزيره مي‌پردازند.

 

ماليات اشخاص حقوقي

اشخاص حقوقي ساكن در دومينيكا موظف به پرداخت ماليات جهاني هستند. نرخ سود ماليات بر درآمد آنها ۳۰ درصد است. افراد غير مقيم فقط از سود دريافتي در ماليات مي‌پردازند. نرخ اين ماليات ۱۵ درصد است. در برنامه معافيت‌هاي مالياتي دومينيكا هيچ‌گونه مالياتي بر سود و سود سرمايه اعمال نمي‌شود. شركت‌هاي دريايي ثبت ‌شده معافيت مالياتي ۲۰ ساله دريافت مي‌كنند و مواردي همچون ماليات بر درآمد، ماليات بر سود شركت‌ها، ماليات بر ارث و ثروت را پرداخت نمي‌كنند. چنين شركت‌هايي تنها موظف به پرداخت هزينه ثبت‌نام و عوارض دولتي هستند كه آن هم به صورت سالانه پرداخت مي‌شود.

 

برنامه معافيت‌هاي مالياتي دومينيكا و ماليات بر دارايي

در برنامه معافيتهاي مالياتي دومينيكا، ماليات بر دارايي وجود ندارد. با اين حال، نرخ شهريه محلي بايد سالانه توسط صاحبان املاك پرداخت شود و ميزان آن به موقعيت و نوع منطقه ملك يا خانه شما بستگي دارد. به طور متوسط​​، مقدار اين شهريه محلي ۱.۲۷ درصد از ارزش بازار كالاي املاك و مستغلات است. توجه و بررسي قوانين مالياتي كشوري كه خواستار تابعيت آن هستيد، شما را به انتخاب بهتري رهنمون مي سازد و در اين راستا مي توانيد از مشاوران دلسوز و پيگير ما بهره‌مند باشيد.

تجارت با كشورهاي حوزه‌ي درياي كارائيب بدون نياز به پرداخت ماليات

جمهوري مشترك المنافع دومينيكا به عنوان يكي از جذاب ترين مقاصد مهاجرتي شناخته شده است. كشوري كه تمامي سرمايه شما معاف از ماليات خواهد بود و به اين دليل كه دومينيكا امضا كننده معاهدات ماليات مضاعف با ايالات متحده و CARICOM است و محدوديتي براي بازگشت سود و سرمايه وارداتي وجود ندارد.

 

مزيت مالياتي فرد غيرمقيم بر فرد مقيم در دومينيكا

افراد مقيم دومينيكا موظف هستند بر درآمد خود در سراسر جهان ماليات بپردازند، درحالي كه افراد غير مقيم (مانند ايراني‌هايي كه پاسپورت دومينيكا دارند) هيچ گونه مالياتي نمي‌پردازند و تنها چنانچه در كشور دومينيكا درآمد كسب نمايند بايد بر سود حاصل از منابع داخل جزيره دومينيكا ماليات پرداخت نمايند. بسياري از افراد ثروتمند دنيا از جمله تجار، كارآفرينان و حتي چهره‌هاي معروف سينمايي و دنياي هنر از اين راه براي افزايش سرمايه خود استفاده كرده‌اند.

 

براي مطالعه بيشتر درباره معافيت‌هاي مالياتي دومينيكا به سايت دومينيكا پارادايس مراجعه كنيد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۲۸:۰۷ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی