طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

در اواخر دهه ۶۰ ميلادي چمن مصنوعي اولين بار در زمين‌هاي ورزشي مورد استفاده قرار گرفت و همين امر تحول عظيمي را در دنياي ورزشي به وجود آورد. بعد از آن زمان، استفاده از چمن مصنوعي در زمين‌هاي ورزشي به سرعت محبوب گرديد. يكي از دلايل عمده اين محبوبيت اين بود كه اين چمن مشكلات نگهداري از چمن طبيعي را ندارد و در هر شرايط آب و هوايي قابل استفاده است.

سازمان‌هاي ورزشي اعلام كرده‌اند كه اگر چمن مصنوعي به خوبي در زمين نصب و اجرا شود استفاده از آن هيچ مشكلي را براي ورزشكاران ايجاد نمي‌كند.

 

ويژگي‌هاي چمن مصنوعي مدل پاتينگ

اين چمن، يك چمن كاملا تخصصي مخصوص استفاده در زمين گلف است. الياف اين چمن كاملا مجعد و گره خورده هستند و تراكم بالايي دارند. همين امر سبب مي‌شود الياف اين چمن به جهت خاصي متمايل نباشند و اين موضوع در بازي گلف اهميت زيادي دارد. اگر الياف چمني كه براي زمين گلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد، به جهت خاصي متمايل باشند توپ نمي‌تواند به درستي به سمت حفره حركت كند و همين موضوع به چالش بزرگي در بازي گلف تبديل مي‌شود.

الياف چمن مصنوعي مدل پاتينگ يك دست و فنري شكل هستند. ارتفاع الياف در اين چمن به ۱۰ ميلي‌متر و ۱۶ ميلي‌متر مي‌رسند و همين امر اين چمن را در رده چمن مصنوعي با الياف كوتاه قرار مي‌دهد. اگر زمين گلف بزرگتر از ۲۰ و يا ۳۰ متر باشد بايد از چمن مصنوعي با الياف ۱۶ ميلي‌متر در آن استفاده كرد.

 

ويژگي‌هاي چمن مصنوعي مدل پاتينگ در يك نگاه

  • الياف كوتاه
  • الياف يك دست و مجعد و فنري شكل
  • تراكم بالا

 

از چمن مصنوعي مدل پاتينگ در چه محيط‌هايي استفاده مي‌شود؟

اين چمن يك چمن كاملا تخصصي است و براي نصب در زمين گلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

چگونه چمن مصنوعي مدل پاتينگ را نصب كنيم؟

ساليان زياد تجربه در اين زمينه نشان مي‌دهد كه اگر چمن مصنوعي زمين گلف به خوبي نصب نشود، بازيكنان نمي‌توانند از آن استفاده كنند. نصب درست چمن پاتينگ سبب مي‌شود زمين گلف شما به زميني منحصر به فرد براي اين بازي تبديل شود.

 

درجه بندي و تراكم مواد زير چمن مصنوعي گلف

درجه بندي و تراكم موادي كه زير چمن مصنوعي به كار مي‌روند بسيار مهم است. بهتر است از گرانيت تجزيه شده در زير سطح چمن مصنوعي استفاده شود. اينكار سبب مي‌شود سطح زمين گلف ناهموار نباشد. اگر موادي كه در زير چمن به كار مي‌روند ناصافي داشته باشند توپ خطا مي‌رود و ممكن است هرگز وارد حفره نشود. در نتيجه اين موضوع بسيار مهم است كه زمين اطراف حفره توپ مسطح باشد. اگر زميني كه چمن را بر روي آن نصب مي‌كنيد، ناهموار است بهتر است زمين را به اندازه ۱ اينچ با گرانيت بپوشانيد تا سطح زمين يك دست شود. پس از نصب، حفره را به عنوان مركز زمين در نظر بگيريد و به شعاع ۳ متر از حفره را بررسي كنيد تا زمين كامل صاف و يك دست باشد.

چمن مصنوعي مدل پاتينگ

نصب چمن مصنوعي مدل پاتينگ را از چمنزار بخواهيد!

نصب و اجراي درست اين چمن در زمين ورزشي اهميت زيادي دارد. تيم چمنزار تجربه زيادي در اين زمينه دارد و تا به حال توانسته است نمونه‌هاي زيادي را در سطح كشور اجرا كند. چمنزار با بهره‌گيري از علم روز دنيا و با پيروي از استانداردهاي بين‌المللي چمن مصنوعي زمين گلف را به درستي نصب و اجرا مي‌كند.

 

چگونه چمن مصنوعي مدل پاتينگ را تميز كنيم؟

تميز كردن اين چمن بسيار ساده است و نياز به تجهيزات خاصي ندارد. اين چمن را مي‎‌توانيد با فشار آب تميز كنيد و سپس يك پرس از جنس PVC را روي آن بكشيد. همچنين براي سهولت در انجام اينكار مي‌توانيد از واتر جت استفاده كنيد.

 

گارانتي چمن مصنوعي مدل پاتينگ

 

براي مطالعه ادامه متن مي توانيد به چمن مصنوعي مدل پاتينگ مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۲۹:۵۶ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی