طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

استفاده از چمن مصنوعي اتاق كودكايده منحصر به فردي است كه اين روزها بسيار مورد توجه قرار گرفته است. در واقع با استفاده از اين محصول كه الهام بخش عناصر طبيعت در پيرامون شماست، مي توانيد اين احساس را در كودك خود به وجود بياوريد كه در محيط طبيعي و امني قرار گرفته است.

مطالعات نشان مي دهند كه رشد رواني كودك در كنار رشد جسماني او اهميت زيادي دارد و رشد كودك در محيط طبيعي به سلامت رواني اوكمك مي‌كند. به همين دليل كارشناسان معتقد هستند وقتي نمي توانيد كودك را به محيط طبيعي ببريد بازسازي اين محيط براي او براي مفيد است.

چمن مصنوعي براي اتاق كودك به شكل قاليچه بر روي زمين پهن مي شود و تركيب آن با نور آفتاب منظره زيبايي را در اتاق به وجود مي آورد.

استفاده از چمن مصنوعي زيبايي خاصي را به خانه مي بخشد!

در گذشته استفاده از چمن مصنوعي چندان باب نبود. اما ويژگي‌هاي منحصر به فرد اين محصول سبب شده است كه استفاده از اين محصول بسيار رايج شود.

امروزه با استفاده از چمن مصنوعي مي‌توانيد تازگي و طرافت را براي كودك خود به ارمغان ببريد. استفاده درست و خلاقانه از اين محصول حس خوبي را در خانه ايجاد مي‌كند. علاوه بر اتاق كودك، شما مي توانيد از اين محصول براي هال، تراس و اتاق خواب نيز استفاده كنيد.

استفاده از چمن مصنوعي براي اتاق كودك!

در اين روزها كه كودكان مانند گذشته نمي توانند به محيط بيرون بروند و بازي كنند، بيشتر وقت خود را در خانه و در اتاق خود سپري مي‌كنند. به همين دليل خانواده ها تلاش مي‌كنند تا اتاق كودك را به محيطي دلپذير براي كودكان تبديل كنند.

در مرود استفاده از چمن مصنوعي براي اتاق كودك سوالات زيادي مطرح است و نگرانيهاي زيادي وجود دارد. در اين مقاله قصد داريم به تمامي سوالات مهمي كه در اين رابطه وجود دارند، بپردازيم و در پايان شما به راحتي و با آگاهي كامل مي‌توانيد بهترين محصول را انتخاب كنيد.

آيا استفاده از چمن مصنوعي براي اتاق كودك حساسيت زا است؟

حساسيت هاي آلرژيك سبب مي شوند علايم ناگواري از جمله خارش، تورم چشم‌ها، آبريزش بيني و كهير بر روي بدن به وجود آيند. گرده گياهان و يا موي حيوانات يكي از منابع اصلي بيشتر حساسيت‌ها به شمار مي‌روند و در موارد حاد خطر حملات آسمي و يا آنافيلاكسي (حمله شديد آلرژيك) وجود دارد.بسياري از افراد نگران هستند كه چمنهاي مصنوعي حساسيت زا باشند. اما بهتر است بدانيد در ساخت اين محصولات از هيچ ماده حساسيت زايي استفاده نشده است و در نتيجه هيچ گونه حساسيتي در اثر استفاده از اين محصولات رخ نمي دهد.

حتي فيلرهايي كه در اين محصولات مورد استفاده قرار مي گيرند همگي ايمن هستند. ذكر اين نكته مهم است كه اگر كودك شما از آلرژي خاصي رنج مي برد استفاده از چمن مصنوعي براي اتاق كودك بسيار مفيد است. زيرا شما مي توانيد طبيعت را بدون وجود گرده‌هاي حساسيت زاي طبيعت به درون اتاق او ببريد!

نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن

آيا چمن مصنوعي براي كودكاني كه چهار دست و پا راه مي روند، مفيد است؟

در طول زمان، چمن هاي طبيعي از بين مي روند و حفره هايي درون آنها ايجاد مي شود. اين حفره ها محل خوبي براي رشد حشرات و حيوانات ديگر هستند. وقتي كودك شما بر روي چمن طبيعي چهار دست و پا راه مي‌رود بايد به اين نكته توجه داشته باشيد!

اما چمنهاي مصنوعي به گونه‌اي توليد شده‌اند كه مي‌توانند براي مدت طولاني مورد استفاده قرارگيرند، بدون اينكه آسيب ببينيند و يا مشكلي در ظاهر آنها به وجود آيد.

وقتي كودكان چهار دست و پا بر روي چمن مصنوعي راه مي‌روند، قرار دادن دست و پاهايشان در بين الياف آن حس خوبي را در آنها به وجود مي‌آورد و با توجه به مقاومت اين محصولات آسيبي به آنها وارد نمي‌شود و محل خوبي براي سرگرمي كودكان خواهد بود!

آيا چمن مصنوعي براي اتاق كودك سمي است؟

چمن طبيعي تا زماني آسيبي به شما وارد نمي‌كند كه از هيچ ماده شيميايي در روي آن استفاده نشده باشد. اگر چمن طبيعي سم‌پاشي شود، مواد سمي به درون آن مي‌روند و ديگر اين چمن حاوي موادي است كه براي سلامتي به ويژه سلامتي كودكان مضر هستند.

اما چمنهاي مصنوعي نيازي به سم پاشي ندارند و به راحتي قابل شسشتشو هستند. همچنين از هيچ ماده سمي در ساخت آنها استفاده نشده است. در نتيجه استفاده از چمن مصنوعي براي اتاق كودك هرگز تهديدي براي سلامتي كودكان به شمار نمي‌رود.

آيا چمن مصنوعي براي اتاق كودك قابل شستشو است؟

خانواده ها در مورد اين موضوع بسيار حساس هستند و تمايل دارند محصولاتي را كه براي كودكان خود تهيه مي كنند قابل شستشو باشند. يكي از ويژگي‌هاي اصلي چمن مصنوعي براي اتاق كودك قابليت شستشو آن است. اين محصول به سادگي قابل شستشو است و هيچ گونه محدوديتي ندارد.

چمن مصنوعي براي اتاق كودك مي تواند رشد باكتري در آن محيط را كاهش دهد!

چمن مصنوعي شامل مواد ضد باكتري است كه از رشد باكتري‌ها جلوگيري به عمل مي‌آورد. مطالعات نشان داده‌اند كه باكتري‌ها مي‌توانند در بسياري از سطوح رشد كنند. اما چمن مصنوعي يكي از سطوحي است كه امكان رشد باكتري در آن وجود ندارد و همين امر سبب شده است اين محصول به محصولي مناسب براي كودكان تبديل شود.

 

براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي اتاق كودكمراجعه كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۲۷:۲۸ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی