طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

امروزه توجه به طبيعت و زيبايي‌هاي آن سبب شده است كه نوآوري‌هاي زيادي را در القاي حس طبيعت در  اطراف خود مشاهده كنيم. در سال‌هاي اخير، استفاده از چمن مصنوعي در محيط اطراف از جمله بالكن و تراس خانه‌ها باب شده است.

بالكن و تراس دو نقطه بسيار مهمي در خانه به حساب مي روند كه مي توان با تزيين آن به زيبايي هاي بصري خانه افزود. چمن مصنوعي بالكن و تراس با ويژگي‌هاي منحصر به فرد خود، علاوه بر زيبايي بصري، حس طبيعت را به درون منزل به ارمغان مي آورد.  به همين دليل نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن نيز مطلب بسيار مهمي است.

هزينه نگهداري از چمن مصنوعي بسيار پايين تر از چمن طبيعي است و همين امر اين محصول را به گزينه‌اي مناسب براي تمامي افرادي تبديل كرده است كه به دنبال زيبايي و القاي حس طبيعت هستند.

مطالعات نشان مي دهند كه قرارگيري در محيط طبيعت سبب مي شود بسياري از بيماري‌ها بهبود يابند و فرد حس آرامش داشته باشد. حتي فضا نوردان در خاطرات خود به اين موضوع اشاره كرده اند كه وجود گياهان و رنگ سبز آنها در اين سفرها حس زندگي را در آنها بيدار نگه مي داشت.

امروزه با پيشرفت تكنولوژي بهتر مي توانيد از حس قدرتمند طبيعت بهره ببريد و اين حس را به تمامي زواياي زندگي خود وارد كنيد. چمن مصنوعي يكي از گزينه‌هاي منحصر به فرد براي ورود حس طبيعت به خانه است.

چمن مصنوعي در چه جاهايي مورد استفاده قرار مي گيرد؟

ممكن است بسيار از ما فكر كنيم كه چمن مصنوعي تنها در وزشگاه‌ها و يا اماكن عمومي مورد استفاده قرار مي گيرد. اما بهتر است بدانيد استفاده از چمن مصنوعي در اين روزها بسيار معمول شده است. زمين فوتبال اولين جايي بود كه استفاده از چمن مصنوعي در آن آغاز گرديد. اما پس از آن،  استفاده از اين اين محصول در جاهاي مختلفي از جمله پاركها، مهد كودكها، بالكن و تراس خانه ها و روف گاردنها نيز مورد توجه قرار گرفت. مسئله مهمي كه بسياري از افراد در مورد آن سوال مي پرسند نحوه نگهداري از اين محصول است. با توجه به اينكه چمن مصنوعي در جاهاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرد، روش نگهداري از آن نيز متفاوت است.

در اينجا قصد داريم در مورد نحوه نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن صحبت كنيم. بهتر است بدانيد اين كار بسيار راحت است و نياز به تدابير ويژه اي ندارد!

نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن

ممكن است وقتي هوا خيلي گرم و يا سرد شود ديگر نتوانيد به تراس و بالكن خانه برويد و از فضاي دل انگيزي كه چمن مصنوعي در آن محيط ايجاد كرده است، لذت ببريد؛ اما حتي در اين دوران نبايد نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن ر را فراموش كنيد. در تمامي فصول بايد مراقب اين محصول باشيد!

نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن در فصل بهار

فصل بهار فصلي است كه تمامي گياهان شروع به رشد مي كنند و اين رشد به اوج مي رسد. اگر گياه خودرويي در بالكن و تراس خانه داشته باشيد ممكن است رشد كند و به درون چمن مصنوعي برود  و يا دانه گياهي در آن بيافتد و رشد خود را از آنجا آغاز كند. اگر اين موضوع كنترل نشود به چمن آسيب مي رساند.

نگران نباشيد! اين موضوع به راحتي قابل كنترل است. براي نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن در فصل بهار بايد از محصولات غير سمي براي توقف رشد گياهان استفاده كنيد. اين كار سبب مي شود ديگر آسيبي به چمن مصنوعي وارد نشود و گياه خودرويي در آن رشد نكند.

 

نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن در فصل تابستان

وقتي هوا گرم مي شود بسياري از افراد مي خواهند كه به بالكن و تراس بروند و از زيبايي چمن مصنوعي لذت ببرند. كودكان و حيوانات خانگي در محيط بيرون بازي مي كنند و بسياري از افراد باربيكو را در بالكن و تراس خانه راه مي اندازند. با اين حجم پا خوردن به اين محصول، نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن اهميت زيادي پيدا مي كند. بهتر است چمن را با برس تميز كنيد و از تركيب آب و سركه براي تميز كردن آن استفاده كنيد. اين روش، بهترين كار براي از بين بردن آلودگي هاي اين چمن است.

نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن در فصل پاييز

اگرچه تمامي كساني كه در تراس و بالكن خود چمن مصنوعي دارند ديگر نگران كوتاه كردن چمن و كودپاشي نيستند اما بايد خود را براي انجام كارهاي ديگر آماده كنند. در  فصل پاييز برگهاي خشك زيادي بر روي چمن مي ريزند و اگر آنها از روي چمن جمع نشوند به اين محصول آسيب وارد ميكنند. به همين دليل بهتر است از وسيله دمنده برگ استفاده كنيد تا اين برگها را از آن خارج كند. كساني كه در حياط خود درخت زيادي ندارند مي توانند با جارو نيز برگها را از روي اين چمن بردارند.

 

براي مطالعه ادامه متن به نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن مراجعه كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۱۵:۴۳ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی