طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

چرا رنگ صندلي استاديوم فوتبال اهميت دارد؟

در كشورهاي پيشرفته، در عرصه ورزش و سرگرمي دو عامل همسو با هم توجه طراحان فضاهاي تفريحي-ورزشي را به خود جلب كرده است. عامل اول ساختار حرفه‌اي اين فضاهاست كه بايد متناسب با كاركرد مورد نظر آنها باشد تا ورزشكاران و كاربران عادي بتوانند به شكل بهينه‌اي از آن استفاده كنند و سود ببرند و دومين عامل كه شايد حاشيه‌اي به نظر برسد و عموم مردم فكر كنند هزينه‌اي اضافي است، بُعد زيبايي اين مكان‌هاست. شايد باور عمومي اين باشد ولي حقيقت اين است كه همين بُعد زيباشناختي است كه افراد را به خود جذب مي‌كند و در درازمدّت سودآور مي‌شود.

در عرصه ورزش، استاديوم‌ها به‌ويژه استاديوم‌هاي فوتبال در ليگ‌هاي برتر اروپايي از فضا بهترين استفاده را مي‌برند تا تماشاگر را به خود جذب كنند. رنگ صندلي استاديوم فوتبال، طراحي نور، نوع چمن ورزشي(مثلا چمن مصنوعي ورزشي)، جايگاه تماشاچيان، تهويه ورزشگاه و … از عوامل مهمي هستند كه در كنار مسائل زيباشناختي استاديوم‌ها بايد لحاظ شوند. از مهمترين فاكتورها در استاديوم‌هاي ورزشي، رنگ است. رنگ صندلي استاديوم فوتبال در جذابيت و زيبايي استاديوم و زمين، افزايش فروش و درآمد استاديوم‌هاي ورزشي و از همه مهم‌تر تقويت روحيه بازيكنان در حين بازي موثر است.

حتي اگر تماشاچي از يك بازي ديدن نكند و اكثر صندلي‌ها خالي باشند، نما و رنگ و چينش آنهاست كه مي‌تواند در نظر بازيكني كه در زمين بازي مي‌كند، تاثيرگذار باشد و كيفيت بازي او را تغيير دهد.

بنابراين بهتر است درباره اين مسائل به ظاهر حاشيه‌اي به شيوه تازه‌تري نگاه كنيم. به همين منظور در ادامه به بررسي يكي از عناصر مهم در زيبايي و كيفيت يك ورزشگاه يعني به موضوع رنگ صندلي استاديوم فوتبال مي‌پردازيم و ورزشگاهي مشهور و چشم‌نواز را به شما معرفي مي‌كنيم. بي‌شك استفاده از تجارب ديگران در اين راه مي‌تواند راهنماي مديران و تصميم‌گيران ورزشي براي داشتن استاديوم ورزشي بهتري باشد.

چمن مصنوعي

 

استاديوم مونيسيپال آويرو

استاديوم مونيسيپال آويرو يكي از زيباترين و زنده‌ترين استاديوم هاي ورزشي دنياست. استاديوم مونيسيپال آويرو در شهر آويرو در مركز پرتغال قرار گرفته و به خاطر رنگ‌هاي زنده و ديناميسم بالايي كه دارد، در جهان مشهور شده است.

طراحي و همچنين رنگ صندلي استاديوم فوتبال مونيسيپال آويرو بسيار جاه‌طلبانه است. اين استاديوم در عين استفاده از اشكال ساده توانسته كل ورزشگاه را به استاديومي محبوب و جذاب در نظر فوتبال دوستان تبديل كند. رنگ صندلي استاديوم فوتبال مونيسيپال آويرو چنان جذاب است كه علاوه بر برگزاري مسابقات رسمي ورزشي، بسياري از رويدادهاي فرهنگي و جشن‌هاي مختلف نيز در آن برگزار مي‌شود.

 

براي مطالعه ادامه متن به رنگ صندلي استاديوم فوتبال مراجعه كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: چمن مصنوعي،
موضوع:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۳:۲۳ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی