طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

ايده‌هاي استفاده از چمن مصنوعي در خانه

آيا تاكنون به ايده استفاده از چمن مصنوعي در پشت بام فكر كرده‌ايد؟! پيشنهاد چمن مصنوعي در بالكن يا چمن مصنوعي براي پاسيو چه طور؟! از آنجا كه هميشه چمن مصنوعي را در زمين باشگاه‌هاي فوتبال يا حياط خانه‌ها ديده ايم، كمتر اتفاق مي‌افتد كه كاربرد ديگري را براي آن تصور كنيم. اما واقعيت اين است كه كاربرد چمن مصنوعي بسيار فراتر از حياط خانه يا پوشش زمين‌هاي فوتبال است. با كمي خلاقيت و ايده پردازي مي توان از چمن مصنوعي در پشت بام خانه ها استفاده ها كرد و يا چمن مصنوعي در بالكن را به نحوي به كار برد كه فضاي چشم نواز و دلنشيني براي نماي ساختمان هم به وجود آيد. نصب چمن مصنوعي براي پاسيو و تركيب آن با گل‌ها و گياهان طبيعي آن قدر جذاب است كه نمي توان از آن چشم پوشي كرد.

علاوه بر مالكان خانه ها، صاحبان كسب و كارهاي مختلف با توجه به بودجه و فضاي مورد نظر خود مي‌توانند از ايده چمن مصنوعي در بالكن يا چمن مصنوعي براي پاسيوي محل مورد نظرشان استفاده كنند.

 

اما چرا چمن مصنوعي؟

از آنجا كه چمن مصنوعي نياز به چيدن و هرس كردن ندارد، تقريباً در هر مكاني قابل نصب است؛ حال مي‌خواهد اين مكان پشت بام و زير آفتاب باشد يا كناره‌هاي استخر خانگي و بالكن‌هاي كوچك آپارتمان‌ها. همچنين مي توان آن را به اندازه‌اي مورد نياز برش و شكل داد تا در محل مناسب و متناسب با ايده ما هماهنگ شود.

نحوه ساخت بي نظير چمن مصنوعي، امكان تخليه آب كافي و توزيع گرما را فراهم مي‌كند، بنابراين در هر كجا كه قرار گرفته باشد، در طول سال خشك باقي مي‌ماند.

چمن مصنوعي آفت نمي‌زند و ترميم آن راحت است و چون محدوديت برش و نصب ندارد به راحتي مي‌توان تصور كرد كه چگونه ظاهر خانه يا تجارت ما را زيباتر مي‌كند.

 

چگونه چمن مصنوعي براي پشت بام و پاسيو، ساختمان را تخريب نمي‌كند؟

سقف مسطح خانه‌ها يا پشت بام آپارتمان‌ها، مكان مناسبي براي ايجاد يك محوطه تفريحي است و با مشاوره يك پيمانكار واجد شرايط مي‌توان به راحتي بر روي مصالح بام معمولي، چمن مصنوعي نصب كرد. نكته بسيار جالب اينكه چون چمن مصنوعي در پشت بام مانند نوعي عايق عمل مي‌كند، دماي ساختمان و طبقه زيرين سقف را بالا نمي‌برد. استفاده از اين محصول به نوعي باعث صرفه جويي در مصرف انرژي مي‌شود زيرا تبادل حرارت از طريق سقف را به حداقل مي‌رساند. استفاده بهينه از فضاي خالي و بدون مصرف پشت بام بهترين انگيزه براي استفاده از چمن مصنوعي در اين مكان است. محوطه اي كه مي تواند با هزينه اي اندك و رعايت حريم شخصي، گزينه بسيار جذابي براي تفريح همه اعضاي خانواده به حساب آيد.

البته هنگام نصب چمن مصنوعي بر روي پشت بام، استفاده از كاشي PDS در زير چمن، توصيه مي‌شود. اين كاشي‌ها براي جلوگيري از صدمه به دليل جمع شدن آب نصب مي‌شوند چون بين سقف و چمن، كانال‌هاي زهكشي ايجاد مي كنند و باعث مي‌شوند تا آب خارج شود و راكد نماند.

يك پيمانكار باتجربه مي‌تواند با توجه به شرايط آب و هوايي منطقه مسكوني مشتري، بهترين و مقرون به صرفه ترين راه را براي انتخاب چمن مصنوعي توصيه كند به طوري كه محصول انتخابي هم با فصل ها سازگار باشد و هم سال هاي سال دوام بياورد.

چمن مصنوعي در بالكن

معمولا آپارتمان‌هاي امروزي حياط بزرگي ندارند و مالكان آنها ترجيح مي دهند كه از فضاي كوچك بالكن براي سرگرم كردن خود و ميهمانان شان استفاده كنند. نصب چمن مصنوعي در بالكن جلوه و زيبايي خاصي به نماي آپارتمان ميدهد. به علاوه چمن مصنوعي غبار و هياهوي دستگاه چمنزني را به همراه ندارد. زحمت پيرايش و ريزه كاري هاي نگهداري چمن طبيعي بر گردن مالك واحد نمي افتد و دردسر كندن علف هاي هرز هم از دوش ساكنان برداشته مي شود.

ديگر امتياز بزرگ چمن مصنوعي در بالكن اين است كه بسته به اندازه بالكن، ميتوان چمن را برش زد و حتي رنگ چمن را متناسب با نماي ساختمان در نظر گرفت. اما براي رسيدن به اين منظور قبل از نصب هرگونه چمن مصنوعي بايد با فروشنده، پيمانكار يا نصاب چمن مشورت كنيم و از آنها كمك بخواهيم تا بهترين گزينه براي بالكن را پيشنهاد دهند. امكان جارو كردن چمن براي نظافت، داشتن يا نداشتن حيوان خانگي نيز از ديگر نكات مهمي هستند كه حتما بايد در هنگام نصب چمن مصنوعي در بالكن به آنها توجه و دقت كنيم. با توجه به رنگ ها و كيفيت‌هاي متنوع چمن مصنوعي در بازار به راحتي مي‌توان چمن مصنوعي در بالكن هر منزل را پيدا كرد و با يك مبلمان ساده و گلدان هاي طبيعي، فضاي چشم نواز و آرام بخشي را به وجود آورد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: چمن مصنوعي،
موضوع:
[ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۲۳:۱۶ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی