طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

چمن مصنوعي بدون مادّه پركننده تحولي نو در زمينه چمن مصنوعي زمين هاي ورزشي

نسل جديد چمن‌هاي مصنوعي مورد استفاده در ورزشگاه‌ها و به ويژه در زمين‌هاي فوتبال، به طور خاص، فاقد مواد پركننده همچون شن حاوي سيليكا هستند. اين نسل، همچون نسل سنّتي اين نوع چمن، قابليت‌هاي مختلف دارد اما مزايايي دارد كه آن را از نسل قبلي خود متمايز مي‌سازد. علاوه بر سرعت بالاي عملكرد بازيكنان روي چمن مصنوعي بدون مادّه پركنندهيا نان-اينفيل (non-infill)، نصب آسان و سريع، نظافت راحت و نگهداري با امكانات و هزينه حدّاقلي، از ديگر مزاياي اين محصول به شمار مي‌رود.

 

تحولي نو در عرصه توليد چمن مصنوعي

در توليد چمن مصنوعي بدون مادّه پركننده، از جديدترين و با كيفيت‌ترين الياف و انقلابي‌ترين و به روزترين طرح‌ها استفاده شده است. اين ويژگي‌ها در عين اينكه شما را به حداقل ميزان نگهداري نيازمند مي‌كند، شامل استانداردهاي زمين‌هاي ورزشي نيز هست. نكته قابل توجه اينكه روكش آن بر روي يك تشك يا بالشتك ضد شوك يا ارتجاعي قرار مي‌گيرد. البته استفاده از اين بالشتك ارتجاعي و فنري، در حد پيشنهاد است و استفاده از آن اجباري نيست. درواقع لزومي ندارد زير آن شن و مواد پركننده بريزيد و از اين نظر ديگر نياز نخواهيد داشت تا مرتب زير اين بالشتك را براي عوض كردن مواد پركننده بررسي كنيد. تيغه‌هاي علف چمن مصنوعي نان-اينفيل (non-infill) كوتاه است و از اين نظر براي زمين‌هاي ورزشي غير از فوتبال نيز كارايي لازم را دارد.

همچنين مي‌توانيد از اين محصول در زمين‌هاي تمرين و زمين‌هاي ميني فوتبال ۵ نفره نيز استفاده كنيد.

 

مزيت چمن مصنوعي بدون مادّه پركننده نسبت به نسل قبل چمن مصنوعي

نكته قابل توجه ديگر اين است كه در تست‌هاي انجام شده درباره ميزان فرسودگي، حالت ارتجاعي يا فنري چمن مصنوعي فاقد مادّه پركننده، نتايج مثبتي به دست آمده و اين مدل چمن مصنوعي، نمرات بالاتري را نسبت به نسل‌هاي قبل كسب كرده است. نگهداري چمن مصنوعي فاقد مادّه پركننده بسيار ساده و نيازمند حداقل‌هاست. فقط كافي است كه زمين بازي را اسپري كنيد و گه‌گاه چمن مصنوعي را بُرس بكشيد. ناگفته پيداست كه چه‌قدر در هزينه‌ها صرفه جويي مي‌شود و ديگر لازم نيست پوشش رويي چمن مصنوعي را برداريد و مواد پركننده را تعويض كنيد. بدون داشتن مواد پركننده، ضربات و حركات پرفشار بازيكنان، شن و بقيه مواد را از زير زمين به روي آن نمي‌آورد و از اين نظر سطح زمين تميزتر خواهد ماند.

براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي بدون مادّه پركنندهمراجعه كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: چمن مصنوعي،
موضوع:
[ ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۵:۳۶ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی