طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

نشاط، راندمان كاركنان را افزايش مي‌دهد

امروزه دكوراسيون متفاوت در محل كار نه تنها مي‌تواند مشتريان بيشتري را به سوي كسب و كارتان جذب كند، بلكه از اين رهگذر مي‌توان بازده كاري كاركنان را نيز افزايش داد. استفاده از چمن مصنوعي در محل كاريكي از گزينه‌هايي است كه مي‌تواند به محل كار، رنگ و بويي تازه دهد. اين محصول همچنين مي‌تواند نسبت به محيط طبيعي اطراف ما سازگارتر باشد و محيطي زنده و پويا را براي كارمندان و نيز مشتريان فراهم كند. چنين فضايي است كه باعث مي‌شود همه بخواهند در چنين محيطي كار كنند و رفت و آمد داشته باشند. به علاوه، اگر دنبال محيط كاري‌اي هستيد كه از لحاظ هزينه دكوراسيون داخلي، مقرون به صرفه باشد، گزينه خيلي خوبي را انتخاب كرده‌ايد: چمن مصنوعي در محل كار.

 

يك محيط سبز، خلّاقيت را افزايش مي‌دهد

يكي از پژوهش‌هاي صورت گرفته در دانشگاه اِكسِتر نشان مي‌دهد استفاده از رنگ سبز در محل كار به دليل قرابت آن با طبيعت و خلق و خوي انسان، مي‌تواند بازدهي كاري را به ميزان ۱۵% افزايش دهد. همچنين پژوهش ديگري در دانشگاه آمستردام نشان داده نصب تابلوهايي از فضاي سبز طبيعي نسبت به تابلوهايي كه تم آنها فضاي شهري است، افزايش قابل توجهي در بازدهي كاري كاركنان خواهد داشت. به هر روي، امروزه ما از طبيعت فاصله گرفته‌ايم و در زندگي شهري، خود را در قوطي كبريت‌هايمان حبس كرده‌ايم. به همين دليل تغييراتي از اين دست در محيط كار مي‌تواند ما را به طبيعت اصلي‌مان نزديك‌تر كند. اگر مي‌خواهيد يك فضاي كاري سبز در دفتر كارتان ايجاد كنيد، بهترين گزينه استفاده از چمن مصنوعي در محل كار است. در اين صورت ديگر نياز نيست نگران تميز كردن آن و نيز چيدن علف‌هاي هرز اين محصول در محل كارتان باشيد.

استفاده از چمن مصنوعي در فضاي بيروني محل كار

اگر فضاي محل كارتان بزرگ است و فضاي بيرون ساختمان جاي كافي براي پارك كردن اتومبيل كاركنان دارد، مي‌توانيد بخشي از فضاي بيروني و پاركينگ را به گونه‌اي استفاده و طراحي كنيد كه محل مناسبي براي ورزش و افزايش فعاليت فيزيكي كاركنان باشد. مثلا مي‌توانيد قسمتي از آن را به زمين كوچكي براي گل كوچك تبديل كنيد تا زنگ تفريح كاركنان، مفرّح‌تر برگزار شود.

 

استفاده از چمن مصنوعي بر روي پشت بام محل كار

همه ما در محل كار خود به فضايي نياز داريم تا بتوانيم براي مدتي اندك به آن پناه برده و با خود خلوت كنيم. وجود چنين مكاني به ما اين امكان را مي‌دهد كه بتوانيم براي مدت بيشتري روي كار تمركز كنيم و در تنهايي، به راه‌حل‌هاي خلاقانه درخصوص مشكلات و مسائل كاري مان برسيم. به اين منظور مي‌توانيد فضايي كوچك ايجاد كنيد كه سرپوشيده نباشد. يكي از فضاهاي مناسب براي اين كار پشت بام است. در اين مكان مي‌توانيد فضايي براي باربيكيو يا برگزاري دورهمي‌هاي همكاران نيز ايجاد كنيد و بهترين گزينه براي دكوراسيون چنين فضايي، استفاده از چمن مصنوعي است. استفاده از چمن مصنوعي در چنين فضايي با سبز كردن فضا مي‌تواند تأثير شگرفي بر ذهن و خلّاقيت كاري كاركنان داشته باشد.

براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي در محل كار مراجعه كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: چمن مصنوعي،
موضوع:
[ ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۵:۲۴ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی