طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

تكنولوژي بريتانيايي در توليد چمن مصنوعي خاورميانه

گرماي بي‌رحم در كشورهاي حاشيه خليج فارس به ويژه كشور امارات متحده عربي، مشكلات بسياري را در زمينه‌هاي مختلف صنعتي براي مردم و مسئولان آن در پي داشته است. از اين رو كشورهاي اين حوزه براي آنكه در بازار جهاني از رقباي خود عقب نمانند و نيز به هموطنان خود خدمات لازم را برسانند، ناگزير بايد چاره‌اي بيانديشند. صنعت شهرسازي و فضاي شهري نيز از اين قاعده مستثنا نيست. ورزشگاه‌ها نيز بخش مهمي از اين فضاها را به خود اختصاص مي‌دهند و در سال‌هاي اخير مي‌بينيم كه چه در اين كشور و چه در ساير كشورهاي عربي، ورزش حرفه‌اي چه رونقي يافته است. پس امكانات لازم براي آن بايد مهيا شود.

يكي از صنايع پر رونق در حوزه ورزش و فضاي شهري در سطح جهاني، چمن مصنوعي است كه در اين منطقه بنا به شرايط اقليمي خاص و گرماي بيرحم آن، معناي خاصي يافته است. به خصوص به اين علت كه در گرماي بالاي ۵۰ درجه امارات متحده عربي، رشد چمن طبيعي سخت بوده و اين پوشش متحمل آسيب‌هاي فراواني مي‌شود. اگر به امارات متحده عربي سفر كرده باشيد در خيلي از شهرها در كنار مراكز تجاري، مجتمع‌هاي مسكوني و ورزشگاه‌هاي روباز مثل زمين‌هاي تنيس را مي‌توانيد مشاهده كنيد كه براي پوشش آنها از چمن مصنوعي استفاده شده است.

تكنولوژي توليد چمن مصنوعي، قابل انتقال است

اينكه كشورهاي حاشيه خليج فارس از جمله امارات متحده عربي و قطر در صنايع مختلف سرمايه گذاري مي‌كنند و از خدمات شركت‌هاي بزرگ اروپايي و آمريكايي در توسعه و پيشرفت خود بهره مي‌برند، جاي تعجب ندارد. در حقيفت همين امر، پيشرفت‌هاي چشمگيري را طي دو سه دهه اخير در زمينه‌هاي مختلف براي آنها در پي داشته است. شايد بد نباشد در اينجا گريزي بزنيم به صنعت چمن مصنوعي در كشورمان و اين واقعيت را به صنعتگران كشورمان يادآورد شويم كه با ارتقاء سطح كيفي محصولات، امكان ورود محصولات ايراني به بازارهاي منطقه، هدفي دست يافتني است. جا دارد، واحدهاي تحقيق و توسعه در شركت‌هاي توليدكننده ايراني، بيش از گذشته دست بجنبانند!

ايزي گرس شركت برتر تأمين كننده چمن مصنوعي در امارات

يكي از شركت‌هاي بزرگ و فعال در اين عرصه كه نه تنها در سطح امارات متحده عربي كه در سطح جهاني نيز مطرح است، شركت بريتانيايي ايزي گرس نام دارد. اهميت اين شركت تا جايي است كه علاوه بر خدمات رساني در سطح اين كشور، كشورهايي چون آفريقاي جنوبي، نيوزيلند، ايرلند، اسپانيا و بريتانيا نيز از خدمات آن بهره مي‌برند. شركت ايزي گرس در سال ۱۹۸۹ تاسيس شد و تجربه‌اي بالغ بر سه دهه در بازار چمن مصنوعي دارد. ايزي گرس يكي از شركت‌هايي است كه صنعت چمن مصنوعي در امارات متحده عربي با نام آن شناخته مي‌شود و چمن مصنوعي در اين كشور و ساير كشورهاي خاورميانه را متحول كرده است. دفتر مركزي آن در اين كشور و در دبي قرار دارد و خدمات مختلفي براي مناظر شهري، ورزشگاه‌ها، فضاهاي داخلي، هتل‌ها، رستوران‌ها، رويدادهاي مختلف و نمايشگاه‌هاي تجاري ارائه مي‌دهد.

 

براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي در امارات مراجعه كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: چمن مصنوعي،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۲۰:۵۰ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی