طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

پاي چمن مصنوعي، به آنجا كه فكرش را نمي كنيد باز شده است!

تصور اينكه استفاده از چمن مصنوعي براي آرامگاه عزيزانمان، امكان پذير است و مي تواند كاربرد داشته باشد، اندكي سخت و دشوار است؛ اول به دليل اينكه اساسا فكر كردن به موضوع از دست دادن عزيزان، براي هيچ يك از ما خوشايند نيست و دوم، باور اينكه مي‌توان از پوششي مانند چمن مصنوعي براي چنين مكاني بهره جست، كمي، دور از ذهن به نظر مي‌رسد. در اين مطلب تلاش كرده‌ايم اين ذهنيت را در شما عوض كنيم، شما با خواندن اين مطلب در مي‌يابيد كه كاربرد چمن مصنوعي براي آرامگاه، چندان هم دور از ذهن نيست.

 

چمن مصنوعي براي آرامگاه، روندي رو به رشد داشت

فضاي آرامگاه‌ها، بيشتر با خاك و غبار سرو كار دارد بنابراين طبيعي است كه به زيباسازي، توأم با بهره‌گيري از مواد و مصالحي كه در برابر گرد و غبار دوام بيشتري داشته باشد نياز دارد. مكاني كه عزيزي در آنجا آراميده است ناخوداگاه حساسيت ما را براي آراستن و هر چه زيباتر شدن، بيشتر مي‌كند. از سوي ديگر، پوشش سطوح كف آرامگاه‌ها، هم زمانبر است و هم به دقت عمل و عنصر زيبايي نياز دارد. در چنين مكاني، هم زيبايي و هم تميزي، به صورت همزمان بايد حفظ شود.

شايد براي تزئينات چنين فضاهايي، مواد مختلفي مانند سراميك، سنگ، كاشي، گل و درختچه‌هاي تزئيني به ذهن برسد اما در اين ميان چمن مصنوعي نيز گزينه مناسبي است. شايد به دليل رواج اندك استفاده از چمن مصنوعي در فضاهاي آرامگاهي، چنين باور و عادتي را در سطح عمومي پديد نيامده باشد، اما مي‌توان حدس زد كه استفاده از چمن مصنوعي براي آرامگاه‌ها، به سرعت مي‌تواند به روندي رو به رشد تبديل شود چراكه استفاده از چمن مصنوعي، براي بسياري ديگر از مكان‌ها كه تاكنون چندان مورد توجه مردم نبوده است، به سرعت در حال رشد است.

 

دلايل استفاده از چمن مصنوعي براي آرامگاه

چمن مصنوعي در مقايسه با چمن طبيعي به‌دليل نگهداري آسان، بي‌نياز بودن از كود و آبياري، گزينه بهتري محسوب مي‌شود. چمن مصنوعي از الياف ضخيم و بادوام ساخته مي‌شود و در عين حال، به دليل شباهت بسيار آن به چمن طبيعي، منظره زيبايي را ايجاد مي‌كند. اين محصول براي مكان آرامگاه‌ها پيشنهاد مناسبي است چون آرامگاه را تميز نگه مي‌دارد. نصب آن نيز آسان است چون زيرسازي چمن مصنوعي به راحتي انجام مي‌گيرد. چمن مصنوعي مي‌تواند به طور مستقيم روي مكان‌هاي سختي همچون سيمان يا حتي سطوح صاف و سخت چسبانده و نصب شود به همين دليل نيز براي فضاي اطراف آرامگاه مناسب است.

 

براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي براي آرامگاه مراجعه كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: چمن مصنوعي،
موضوع:
[ ۲ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۵۴:۴۰ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی