طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

چمن مصنوعي همان ظاهر چمن طبيعي را دارد و در عين حال، داراي دوام و ماندگاري بيشتر است، شايد به همين دليل است كه اكنون در بسياري از اماكن، به ويژه در اماكن پرتردد، جايگزين چمن طبيعي شده. اين جايگزيني، دلايل زيادي دارد اما كمبود آب در سراسر جهان كه به صورت يك چالش جدي در آمده يكي از دلايلي است كه لزوم استفاده از چمن مصنوعي را دو چندان كرده. با گسترش زمينه‌هاي استفاده از چمن مصنوعي، موضوع حفاظت از آن، اهميت بيشتري پيدا كرده اما در اين ميان، نگهداري از چمن مصنوعي در اماكن پرتردد اهميتي مضاعف دارد.

در كل، نگهداري از چمن مصنوعي در اماكن پرتردد بسيار ساده‌تر از چمن طبيعي است چراكه به كاشتن، كود دادن يا استفاده از آفت كش‌ها نياز ندارد. بسياري از كاربران به اين نكته مهم توجه ويژه دارند كه در مكان‌هاي پرتردد، مانند رستوران‌ها، مراكز خريد يا هتل‌ها، كه حفظ زيبايي و ظاهر در جذب مشتريان امري حياتي و مهم محسوب مي شود، استفاده از چمن مصنوعي بسيار مقرون به صرفه است. در واقع چمن مصنوعي در صورت نصب و استفاده صحيح، يك سرمايه گذاري مناسب به حساب مي‌آيد و مي‌تواند سال‌هاي متمادي، جوابگوي نياز مصرف كنندگان باشد.

 

دورافيل، ابزاري براي نگهداري از چمن مصنوعي در اماكن پرتردد

يكي از موادي كه در ساخت چمن مصنوعي به كار مي‌رود و حس تازگي چمن طبيعي را تداعي مي‌كند اينفيل است. اينفيل از خم شدن چمن در اثر فشار زياد جلوگيري مي‌كند و به حفظ حالت ايستايي آن كمك مي‌كند. شن سيليس، لاستيك خرد شده و شن دورافيل سه نوع اينفيل هستند كه بسته به كاربرد چمن مصنوعي استفاده مي‌شوند. دورافيل كه جديدترين نوع اينفيل به حساب مي‌آيد بهترين گزينه براي تقويت توان و امكان نگهداري چمن مصنوعي در اماكن پرتردد است چراكه به لحاظ فني، ويژگي‌هاي قابل توجهي دارد.

 

شن دورافيل شبيه به شن سيليكاست و از جنس هسته كوارتز است. اين ماده از جذب حرارت توسط چمن جلوگيري مي‌كند، آن را خنك نگاه مي‌دارد و مايعات را جذب نمي‌كند. در ساختار آن هيچ نوع ماده سمي و يا فلزات سنگين وجود ندارد. ويژگي جالب آن خاصيت ضد باكتريايي اين ماده است، به طوريكه باكتري‌ها و قارچ‌ها را از اين مي‌برد و مانع از رشد آنها درون چمن مصنوعي مي‌شود. بنابراين با استفاده از آن با يك تير چند هدف را نشانه مي‌گيريد و نياز چنداني نيست كه نسبت به مقاومت چمن مصنوعي در اماكن پرتردد نگران باشيد.

 

روش‌هاي نگهداري از چمن مصنوعي در اماكن پرتردد

چمن مصنوعي برخلاف چمن طبيعي نياز به نگهداري روتين و مداوم ندارد با اين حال مصنوعي بودن آن به معناي عدم نياز به مراقبت و توجه نيست. به خصوص در مناطق پر تردد ممكن است دچار ساييدگي و فرسايش شود. تنها با انجام چند كار ساده، طول عمر و اطمينان از نگهداري صحيح چمن مصنوعي در اماكن پرتردد را تضمين كنيد.

 

رد پاي مراجعين را پاك كنيد!

 

چمن مصنوعي كه در مكاني پرتردد نصب شده باشد، دائما در معرض انواع عوامل آسيب رسان است. عواملي نظير انواع آلودگي‌هاي مواد. شستشوي منظم به وسيله آب، ساده ترين راه براي حذف بسياري از لكه‌ها از روي چمن مصنوعي است. براي لكه‌هايي مانند جوهر، گريس و يا روغن ماشين نيز مي‌توان از شوينده هاي معمولي خانگي يا محلول آمونياك استفاده كرد.

 

براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي در اماكن پرترددمراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: چمن مصنوعي،
موضوع:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۲۶:۳۸ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی