طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

چمن مصنوعي، اينجا، آنجا، همه جا!!

اينكه «آيا چمن مصنوعي، به درد فضاي داخلي ساختمان مي‌خورد؟» سوالي است كه در ذهن بسياري از دوست داران نوآوري و تغيير در طراحي به وجود مي‌آيد. در اين مطلب تلاش كرده‌ايم، نمونه‌هايي از انواع كاربرد چمن مصنوعي در فضاي داخلي را مرور كنيم، ببينيم كاربرد چمن مصنوعي در دكوراسيون داخلي چيست و ترجيح داديم از يكي از به ظاهر عجيب‌ترين انواع كاربرد چمن مصنوعي شروع كنيم: «چمن مصنوعي در بين مبلمان ويلاي شخصي»!!

 

چمن مصنوعي، تلطيف كننده محيط هاي اداري

تقريبا همه ما، فضاي بسيار رسمي، جدي و بعضا پرتنش اداري را تجربه كرده‌ايم؛ جايي كه كاركنان و ارباب رجوع آنها، در چارچوب ضوابطي معين، در ساعاتي معين، كاري معين را انجام مي‌دهند. چنين فضايي، مي‌تواند تا حد زيادي خشك و غيرمنعطف باشد. سوال اينجاست؛ آيا با اعمال تغييراتي اندك در دكوراسيون و عناصر تشكيل دهنده محيط، مي‌توان نشاط و طراوت را به چنين فضايي اضافه كرد؟ در بسياري موارد، قرار دادن چند گلدان گل طبيعي، تاثيري ملموس بر تلطيف فضاي كار برجا مي‌گذارد. اما در اينجا قصد داريم، يك پيشنهاد راه گشاي ديگر را به فهرست اقلام نشاط آور محيط، اضافه كنيم: «چمن مصنوعي ».

نصب چمن مصنوعي در نقاط مشخصي از محيط كار، تا حد بسيار زيادي در تلطيف فضاي كار تاثيرگذار است. كاربرد چمن مصنوعي مي‌تواند در اداره‌ها و محل‌هاي كار، فضاي آرامش بخشي را ايجاد كند. با افزودن ظاهري تازه و به روز به يك اتاق كنفرانس يا سالن انتظار مي‌توانيد تغييري اساسي در آنها ايجاد كنيد. همچنين به مراجعه كنندگان و كارمندان نشان دهيد كه چقدر به ظاهر محل كارتان اهميت مي دهيد. مسئله مهم اينجاست كه اگر چمن مصنوعي مي‌تواند فضايي بسيار رسمي و جدي مانند اداره را به فضايي بانشاط تبديل كند، آيا در ساير فضاهاي كار و زندگي نيز مي تواند تاثيرات مشابهي داشته باشد؟ پاسخ مثبت است.

مكان سنجي نصب چمن مصنوعي در فضاي داخلي، مهم است

چمن مصنوعي و «سبزي و نشاطي» كه در رنگ و طرح آن نهفته است، فضا را زيبا مي‌كند و در هر مكان و زماني مي‌تواند استفاده شود. در واقع، كاربرد چمن مصنوعي به روش‌هاي مختلف امكانپذير است، و اين مساله يكي از بزرگترين مزاياي اين محصول به شمار مي‌رود. كاربرد اين نوع چمن مصنوعي به حياط پشتي يا جلوي خانه شما محدود نمي‌شود و تقريبا در تمامي مكانهايي كه تصورش را مي‌كنيد كاربرد دارد. در صورتي كه موقعيت قرارگيري چمن مصنوعي را درست انتخاب كنيد، مي‌تواند فضايي متفاوت و با نشاط و بعضا فضايي لوكس و كاربردي پديد آورد.

 

كاربرد چمن مصنوعي در دكوراسيون درون خانه

وقتي به چمن مصنوعي فكر مي‌كنيد، احتمالا محيط يك پارك، زمين بازي يا استاديوم ورزشي به ذهن مباركتان خطور مي‌كند. اما بد نيست بدانيد، اين محصول فقط براي مناطق شهري ساخته نشده و چمن مصنوعي در خانه هم كاربرد دارد. اگر جزو آن دسته از افرادي هستيد كه عاشق طبيعت و سرسبزي هستيد، اما آنقدر مشغله داريد كه براي اينكه در طبيعت باشيد، وقت نداريد، پس بايد اين مژده را بدهيم كه مي‌توانيد طبيعت كوچكي را در خانه نقلي خود خلق كنيد.

اگر در منزلتان اتاقي اضافه داريد كه مي‌توانيد دكوراسيون آن را كمي زنده‌تر كنيد، كاربرد چمن مصنوعي بهترين انتخاب است. ايده‌هاي خلاقانه با كاربرد اين محصول جان مي‌گيرند؛ از هماهنگ كردن ديوارها و زمين يك اتاق گرفته تا ايجاد اتاقي به رنگ سبز براي بازي و سرگرمي مي‌تواند نمونه‌هايي از طرح‌هاي خلاقانه به شمار آيد. ايجاد فضاهايي كه تمام اعضاي خانواده، از آقايان گرفته تا خانم‌ها و بچه‌ها، از حضور در آن لذت ببرند.

درحقيقت بايد بگوييم كه استفاده از چمن مصنوعي در خانه و مناطق مسكوني روز به روز در حال افزايش است. فكرش را بكنيد، بعد از يك روز سخت كاري، وقتي مي‌خواهيد از شلوغي و هياهوي شهر به خانه كوچك‌تان پناه ببريد؛ با طبيعت كوچكي كه در خانه خلق كرديد، تمام خستگي‌هاي آن روز به كلي از تن تان بيرون مي‌رود. فكر مي‌كنيد استفاده از چمن مصنوعي در خانه در چه فضاهايي امكان‌پذير است؟

چمن مصنوعي براي اتاق خواب

تا به حال فكر كرده‌ايد كه چمن مصنوعي در خانه را به فضاي اتاق خواب‌تان ببريد؟ اگر بدانيد كدام قسمت اتاق خواب‌تان را بايد با چمن مصنوعي فرش كنيد، مي‌توانيد اين اميد را به خودتان بدهيد كه يك اتاق خواب متفاوت و منحصر به فرد فراهم كرده‌ايد. فكر كنيد قبل از اينكه خواب سراغ چشمانتان بيايد، در حالي كه كنار تخت نشستيد، پاهايتان را روي چمن بگذاريد، چشمانتان را ببنديد و چمن را زير پاي خود احساس مي‌كنيد، انگار درست وسط طبيعت بكر نشسته‌ايد.

 

براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي در دكوراسيون داخلي در سايت چمنزار مراجعه كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: چمن مصنوعي،
موضوع:
[ ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۳:۱۰ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی