طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

شانه بزن به مويش!

چمن مصنوعي به دليل داشتن مزايايي از جمله ماندگاري بالا، نگهداري آسان و كم هزينه و تطبيق پذيري با شرايط مختلف جوي، مورد استقبال قرار گرفته است. براي استفاده طولاني مدت از اين محصول بي نظير، نياز است تا به خوبي از آن مراقبت كنيد. يكي از مواردي كه ممكن است بعد از استفاده طولاني مدت از چمن مصنوعي با آن روبرو شويد، كوبيدگي و خوابيدگي تارها و الياف چمن مصنوعي است. اين اتفاق بر اثر تردد زياد يا قرار دادن اجسام سنگين بر روي سطح چمن مصنوعي رخ مي‌دهد. كوبيدگي در اينجا به معني آن است كه تارهاي چمن، ديگر مثل روز اول، به حالت عمودي نيستند و به اصطلاح كج و معوج شده‌اند.

حال سوال اين است كه آيا همه چمن‌هاي مصنوعي به اين مصيبت گرفتار مي‌شوند؟ پاسخ اين سوال نمي‌تواند بله يا خير باشد چراكه كوبيدگي چمن مصنوعي ارتباط مستقيمي با ميزان استفاده و شيوه نگهداري از آن دارد. ما در اين مطلب قصد داريم شيوه‌هايي پيش روي شما بگذاريم تا به كمك آنها تا آنجاكه مي‌توانيد اين اتفاق را به تعويق بياندازيد چراكه پيشگيري هميشه بهتر از درمان است. فرچه زني چمن مصنوعي از جمله موارد مهمي است كه به حفظ زيبايي و دوام آن كمك زيادي مي‌كند. اين كار نه تنها به حفظ حالت تارهاي چمن كمك مي‌كند، بلكه باعث مي‌شود تا آشغال‌هايي كه بين الياف چمن جا خوش كرده‌اند نيز از بين برود. شايد بد نباشد كه ابتدا به پاسخ اين پرسش بپردازيم كه چرا فرچه زني چمن مصنوعي مهم است؟

 

حفظ زيبايي

هنگامي كه فرچه زني در جهت موافق خواب الياف چمن انجام شود، باعث براق شدن سطح چمن و انعكاس نور مي‌شود. اما فعلا به دنبال براق كردن چمن مصنوعي نيستيم. بايد اين كار بر خلاف جهت تارها انجام شود تا تارها به صورت عمودي و صاف بايستند و ظاهري طبيعي تر و پرشكوه تر به سطح چمن دهند.

 

افزايش طول عمر و دوام

براي داشتن چمن مصنوعي زيبا و بادوام لازم است كه از آن به طور صحيح مراقبت و نگهداري كنيد. فرچه زني چمن مصنوعي، باعث مي‌شود تا آشغال‌هاي ريزي كه بين الياف چمن وجود دارد، كاملا پاك شوند. پاكيزه نگاه داشتن چمن از آلودگي‌ها و آشغال ها، يكي از مهمترين فاكتورهاي طول عمر چمن مصنوعي است. در عين حال فراموش نكنيد اگر اين كار را بيشتر از حد معمول انجام دهيد، نتيجه معكوس مي‌گيريد و به چمن آسيب مي‌رسانيد. به اين دليل كه فرچه زني بيش از حد به تارهاي چمن آسيب وارد مي‌كند و سطح چمن را زودتر از موعد صاف مي‌كند.

 

براي مطالعه ادامه متن به فرچه زني چمن مصنوعي در سايت چمنزار مراجعه كنيد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: چمن مصنوعي،
موضوع:
[ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۲۴:۳۵ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی