طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

چمن مصنوعي كوبيده شده

 

 چمن مصنوعي، نو مثل روز اول! 

دوام و استقامت چمن مصنوعي يكي از اصلي‌ترين گزينه‌هايي است كه افراد را ترغيب به استفاده از آن مي‌كند. هرچند بايد گفت كه چمن مصنوعي درست مانند هر محصول ديگري به مراقبت و نگهداري نياز دارد. اگر از مشتريان قديمي چمن مصنوعي هستيد، ممكن است با مشكلاتي شبيه به مشكلات مربوط به چمن طبيعي روبرو شده باشيد. مثلا، گاهي چمن مصنوعي پس از سال‌ها استفاده و تردد زياد و يا عدم نگهداري و مراقبت صحيح، يا جنس نامرغوب الياف چمن، ممكن است شكل و ظاهر اوليه خود را از دست بدهد و به اصطلاح، شما بمانيد و يك چمن مصنوعي كوبيده شده و بدشكل و قيافه! هرچند در طراحي چمن‌هاي مصنوعي نسل جديد، ارتفاع تارهاي چمن به گونه اي در نظر گرفته شده كه اين مشكل بسيار كاهش يابد.

در اينجا قصد داريم به كساني كمك كنيم كه به هر دليلي با اين مسئله رو به رو شده‌اند، تا بدانند چگونه مي‌توان ظاهر چمن مصنوعي كوبيده شده خود را دوباره بازيابي كنند. راهكارهايي ساده وجود دارد تا ظاهر چمن مصنوعي كوبيده شده به حالت اوليه بازگردد كه در ادامه با آنها آشنا مي‌شويد.

 

تاثير چمن مصنوعي كوبيده شده، در بافت زيرين

اگر از بابت اينكه كوبيده شدن سطح چمن مي‌تواند به بافت اصلي و لايه زيرين آن آسيب برساند، نگران هستيد، بايد گفت خيالتان از اين بابت راحت باشد، چنين اتفاقي معمولا رخ نمي‌دهد. در عوض بايد توجه داشته باشيد كه مسئله مهم‌تر، زيبايي چمن مصنوعي است؛ همان موضوعي كه نمي‌توان آن را ناديده گرفت و بايد به آن توجه كرد. قطعا يكي از دلايل اصلي استفاده از چمن مصنوعي، طبيعي بودن ظاهر آن است كه با كوبيده شدن سطح چمن، اين ويژگي مهم از بين مي‌رود. چمني كه سطح آن كوبيده شده طبيعي به نظر نمي‌رسد و بيشتر، شما را به ياد يك موكت سبز مي اندازد تا چمن! وقتي چمن مصنوعي كوبيده مي‌شود، هرچند كه به لايه هاي زيرين آسيب نمي‌رساند، اما مي‌تواند بر شدت ساييدگي و پارگي بيفزايد.

 

چگونه چمن مصنوعي كوبيده شده را ترميم كنيم

بازيابي ظاهر كوبيده شده چمن به شكل اوليه، تقريبا آسان است و به زحمت زيادي نياز ندارد. اين روند به سه مرحله تقسيم مي‌شود. بسته به اينكه ميزان قدمت چمن مصنوعي چه قدر است و به چه ميزان سطح آن كوبيده شده است، براي ترميم آن به يكي از اين روش‌ها يا اجراي هر سه مورد نياز پيدا مي‌كنيد. با هم روش‌هاي ترميم چمن مصنوعي كوبيده شده را مرور مي‌كنيم:

 

فرچه زني چمن مصنوعي كوبيده شده

فرچه زني چمن مصنوعي، باعث مي‌شود تا تارها و اليافي كه به حالت خوابيده و كوبيده هستند، به حالت عمودي برگردند و صاف بايستند. البته بايد اين كار به نحوه صحيح انجام گيرد. براي اين منظور تارهاي چمن مصنوعي را بايد برخلاف جهت خواب آن فرچه بزنيد. در انجام اين كار بايد دقت كافي داشته باشيد تا تارها به علت استفاده زياد از چمن مصنوعي و پايين بودن استقامت آن آسيب نبينند. پس حتما دقت و حوصله به خرج دهيد.

 

براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي كوبيده شده در سايت چمنزار مراجعه كنيد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: چمن مصنوعي،
موضوع:
[ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۱۱:۱۵ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی