طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

نصب چمن مصنوعي روي راه پله

 

شايد با ديدن عكس‌هاي چمن مصنوعي روي راه پله ، برايتان اين سوال مطرح شود كه چرا در كنار استفاده هاي مختلف چمن مصنوعي از چمن مصنوعي روي پله استفاده شده است؟ اما مي‌توان از طرف ديگري هم به قضيه نگاه كرد: چرا كه نه؟ اين همان سوالي ست كه ‏طراح آن در ذهن خود داشته است‎.‎

چرا از چمن مصنوعي بر روي پلّه استفاده مي‌كنيم؟

چمن مصنوعي محصولي است كه قابليت اجرا بر روي هر سطحي را دارد يعني شما حتي مي‌توانيد آن را بر روي ديوار هم نصب كنيد و برخلاف چمن طبيعي نيازي به خاك و آبياري و … ندارد.
به اين ويژگي‌ها زيبايي و سرسبزي هميشگي را هم اضافه كنيد. در نتيجه ما با محصولي روبرو هستيم كه زيباست، قابليت اجرا چمن مصنوعي راه پله را دارد و مي‌تواند ضربه پذيري و ايمني را به وجود آورد و از سر خوردن پا تا حدود زيادي جلوگيري كند و اين ويژگي‌ها چمن مصنوعي را به يك گزينه‌ي مناسب بدل كرده است.

 

چمن مصنوعي عموماً در چه كاربري‌هايي بر روي پلّه نصب مي‌شود؟

۱- مهدكودك‌ها

ويژگي‌هاي ضربه‌پذيري و جلوگيري از سر خوردن و رنگ پرنشاط چمن مصنوعي براي مهدهاي كودك ايده‌آل است. بنابراين بسياري از مديران مهدكودك از چمن مصنوعي روي راه پله استفاده مي‌كنند

۲- رستوران‌ها (به ويژه رستوران‌هاي فضاي باز)

ويژگي جلوگيري از سر خوردن و زيبايي ظاهري براي مديران رستوران‌هاي فضاي باز جذاب است به ويژه در رستوران‌هايي كه از متريال چوب به عنوان متريال اصلي در ديزاين فضا استفاده مي‌كنند چمن مصنوعي روي پله ايده زيبايي است.

۳- مدارس

مدارس هم جزو مشتريان ويژه چمن مصنوعي روي راه پله محسوب مي‌شود. به اين نكته اشاره مي‌كنيم كه چمن مصنوعي در بسياري از كاربري‌ها مي‌تواند مورد استفاده قرار گيرد. در اين­جا به برخي از پرطرفدارترين كاربري‌هاي آن اشاره شد.

چه چمن مصنوعي روي راه پله مناسب است؟

براي پاسخ به اين سؤال مي‌توان موارد مختلفي را عنوان كرد كه هر يك مي‌تواند تأثيرات مثبت و منفي براي اين كاربري داشته باشد، امّا به طور كلي دو ويژگي مهم نسبت به ساير ويژگي‌ها در اولويت است.

 

براي مطالعه‌ي ادامه‌ي متن به چمن مصنوعي روي راه پله در سايت چمنزار مراجعه كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: چمن مصنوعي،
موضوع:
[ ۹ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۳:۲۸ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی