طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

چه چمن مصنوعي براي خانم‌هاي وسواسي مناسب است؟

چمن مصنوعي و وسواس

شايد نبايد براي تعريف اين گروه از خانم‌ها از كلمه وسواسي استفاده كنيم، شايد خانم‌هاي منظّم، دقيق و … اسم‌هاي مناسب‌تري باشند. امّا واقعيت اين است كه برخي از خانم‌ها مشكل جدي و شايد حل نشدني با چمن مصنوعي دارند و معتقدند چمن مصنوعي قابليت شست و شو به دفعات را ندارد و اگر هم داشته باشد باتوجّه با ساختاري كه دارد هيچ گاه آنطور كه بايد تميز نمي‌شود.

در پاسخ به اين گروه از مخاطبان بايد گفت كه بله اگر به دنبال تميزي مطلق هستيد تنها و تنها به دنبال پوشش‌هايي مثل سنگ و موزائيك برويد و از گزينه‌هايي مانند فرش،‌ حصير و چمن استفاده نكنيد، امّا اگر به اين موضوع واقف هستيد كه چمن مصنوعي مي‌تواند يك گزينه ايده‌آل براي افزايش طراوات، نشاط و زيبايي در فضاي تراس و يا روف گاردن باشد و تنها سوال شما انتخاب چمن مصنوعي است كه بتوان آن را به راحتي شست و شو و نظافت كرد، ما شما را در ادامه‌ي مطلب راهنمايي خواهيم كرد.

 

چمن مصنوعي مناسب براي شست و شو بايد جزو دسته‌بندي‌هاي ذيل باشد:

۱-ارتفاع الياف چمن نبايد بيشتر از ۲۵ ميليمتر باشد

چمن‌هاي مصنوعي بلندتر از ۲۵ ميليمتر علاوه بر اينكه كار شست و شو را دشوار مي‌كنند ميزان آشغال‌گيري را افزايش داده و هنگام برس‌زني و شست و شو دسترسي به بخش‌هاي زيرين الياف با دشواري همراه مي‌شود.

 

۲-چمني را انتخاب كنيد كه داراي ساختار تك بافت باشد

چمن‌هايي كه داراي فيلر (بافت دوم) هستند امكان شست و شوي كامل را به حداقل مي‌رساند. بنابراين تا حد امكان از چمن‌هاي چندبافت استفاده نكنيد.

 

۳- الياف فيبريليت (چندرشته‌اي) ممنوع:‌

الياف فيبريليت چند رشته‌اي همان‌طور كه از نام آن پيداست از چند رشته‌ي الياف نازك‌تر تشكيل شده است به مرور زمان و در دراز مدّت فواصل بين اين رشته‌ها محلي براي جمع شدن رسوبات مختلف خواهد بود اين ويژگي موجب مي‌شود كه شستن الياف فيبريليت غير ممكن شود بنابراين تنها گزينه چمن‌هاي مونوفيلامنت (تك رشته‌اي) هستند كه شست و شوي آنها به مراتب راحت‌تر است.

 

۴- تا حد امكان از چمن‌هاي مونوفيلامنت با مقطع ساده استفاده كنيد:

شكل قطع الياف يكي از عوامل تاثيرگذار بر ميزان جرم‌گيري و جذب رسوبات ساختار الياف چمن مصنوعي است به گونه‌اي كه چمن‌هاي داراي ساختار V و C و W شكل به نسبت الياف دايمند و تخت داراي گوشه‌هاي بيشتر و درنتيجه جرم‌گيري بيشتر خواهد بود. بنابراين هنگام انتخاب چمن مصنوعي الياف آن را با دقت بررسي كنيد و سعي كنيد مدل‌هاي تخت و يا لوزي شكل را انتخاب كنيد.

 

براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي و وسواس در وبسايت چمنزار مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: چمن مصنوعي،
موضوع:
[ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۱:۲۳ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی