طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

چمن مصنوعي در تراس و بالكن

چمن مصنوعي براي تراس و بالكن كاربري زيبايي دارد و با خود يك تغيير شگرف و چشم گير را به همراه دارد.‏ در زمان كوتاه و با كمي نو انديشي مي‌توان يك تراس با طراوت و سرسبز به وجود آورد. و هنرمندانه فضائي را كه تا به امروز ‏محل وجود لوازم بلا استفاده بود را به مكاني پر از آرامش براي نشستن و نوشيدن يك چاي دلچسب تبديل نمود.‏ چمن مصنوعي براي كاربري تراس و بالكن در كنار هم‌ خواني كه مي‌تواند با گل‌ها و گياهان و چيدمان ميز و صندلي داشته باشد؛ ‏مي‌‎تواند گوشه دنج محل زندگي شما شود.

چرا از چمن مصنوعي در فضاي تراس و بالكن استفاده مي‌كنيم؟

  1. چمن مصنوعي به شكل قابل ملاحظه‌اي زيبايي فضا تراس و بالكن را افزايش مي‌دهد.
  2. به راحتي قابل شستشو مي باشد.
  3. حس طبيعت را در فضاي كوچك ما بازآفريني مي‌كند بدون آنكه نيازي به آبياري، هرس كردن، كود دهي و … داشته باشد.
  4. مكمل بسيار مناسبي براي گلدان، ميز و صندلي و حتي منظره زيباي بالكن، تراس است.
  5. به راحتي قابل اجراست و اگر در فضاي تراس و بالكن از ميز و صندلي و حتي گلدان استفاده شود مي‌توان بدون چسب هم چمن مصنوعي را اجرا كرد.

 

چمن مصنوعي مناسب براي بالكن و تراس

براي اينكه بتوان به اين سوال پاسخ مناسب داد ابتدا بايد به خواسته‌هاي خودمان از چمن مصنوعي در تراس و بالكن توجه داشته باشيم. به طور كلي دو خواسته متفاوت براي چمن مصنوعي در تراس و بالكن وجود دارد.

۱) استفاده از چمن مصنوعي در فضاي تراس و بالكن كه با كفش يا دمپايي در آن تردد خواهيم داشت كه؛

در اين صورت

  • مي توان از چمن‌هاي مصنوعي با الياف بلند هم استفاده كرد، در نتيجه چمن‌هاي مصنوعي با ارتفاع الياف بين ۱۰تا ۴۰ ميليمتر براي ما مناسب خواهد بود.
  • بايد از چمن‌هاي مصنوعي با ظاهر طبيعي و زيبا استفاده كرد.

۲) استفاده از چمن مصنوعي در تراس و بالكن كه به نوعي بخشي از خانه محسوب مي‌شود و در بسياري از مواقع به صورت پابرهنه روي آن راه خواهيم رفت كه؛

در اين صورت

  • از چمن هاي مصنوعي با ارتفاع الياف ۱۰ تا ۲۵ ميليمتر استفاده مي‌شود. تا هم قابليت شستشوي آسان‌تري داشته باشد و هم ميزان آشغال گيري چمن مصنوعي را كاهش دهد.
  • از چمن‌هاي مصنوعي تك بافت استفاده شود چرا كه چمن‌هاي مصنوعي دو بافت قابليت شستشوي مناسب را ندارند. و فيلر(بافت دوم) آنها آشغالهاي خورد را در خود نگه مي‌دارد كه اين مشكل با جاروبرقي هم از بين نخواهد رفت.
  • از چمن‌هاي مصنوعي با الياف نرم استفاده شود. اگر الويت شما حس نرمي و لطافت در چمن مصنوعي تراس و بالكن باشد. ارتفاع الياف بين ۱۵ تا ۲۵ با استفاده از الياف مونو را به شما پيشنهاد مي‌دهيم.

 

بالكن خانه، خاكستري و بي نشاط، يا سبز و با طراوت؟!

تراس خانه شما مي‌تواند فضايي مفرح و نشاط بخش باشد. مي‌پرسيد چگونه؟ ما به شما راه حلي آسان و قابل دستيابي مي‌دهيم: نصب چمن مصنوعي براي تراس.

تصور اينكه مي‌توان در فضاي تراس و بالكن خانه، از سبزي و زيبايي چمن بهره‌مند شد، براي برخي‌ها، دور از ذهن به نظر مي‌رسد، اما نصب چمن مصنوعي بر روي تراس خانه يا محل كار، مي‌تواند اين ذهنيت را تغيير دهد. تراس، بالكن و پشت‌بام منازل، اغلب به خاطر آنكه امكان زيرسازي براي كاشت چمن طبيعي و ساير گياهان را ندارند، محل‌هايي مناسب براي ايجاد فضاي سبز قلمداد نمي‌شوند به همين خاطر در بسياري از موارد، اين بخش از منازل، فضاهايي خشك و با حداقل جذابيت به شمار مي‌روند، اما چمن مصنوعي، توانسته است راه حلي مناسب براي تغيير اين وضعيت ارائه دهد. در واقع، طراحان خوش ذوق و خلاق با جايگزين كردن چمن مصنوعي در مكان‌هايي كه چمن‌هاي طبيعي نمي‌توانند بر روي آن ريشه بدوانند، اين محصول را به تعاريف و كاركردهايي كاملا جديد رسانده‌اند كه توانسته تحولي در خور توجه در طراحي منازل ايجاد كند.

 

چمن مصنوعي تراس و بالكن ، مايه نشاط خانواده

چمن مصنوعي، سطح زيرپاي اعضاي خانواده به ويژه كودكان را به نحوي تغيير مي‌دهد كه با استفاده از نرمي و انعطاف آن مي‌توان فضاي بالكن و پشت بام را براي انواع بهره برداري تفريحي و سرگرمي مساعد ساخت.

اين تغيير، هم براي افزايش نشاط بزرگسالان و هم براي بازي كودكان مفيد است.

 

براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي براي تراس مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: چمن مصنوعي،
موضوع:
[ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۵۷:۴۶ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی