طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

چمن مصنوعي مدل اسپيريت

اسپيريت واژه‌اي انگليسي است كه به بخش غير فيزيكي و احساسي انسان اشاره مي‌كند. اين واژه تداعي كننده هيجانات و احساسات مثبت انسان است. اسپيريت كه به عنوان نام اين چمن انتخاب شده است، كاملا متناسب با ظاهر آن است. چمن مصنوعي مدل اسپريت طراوت و شادابي طبيعت را در محيط به وجود مي‌آورد و احساسات انسان را برمي‌انگيزد. اين محصول كالايي لوكس و منحصر به فرد براي تمامي كساني است كه به زيبايي محيط اطراف خود اهميت مي‌دهند و مي‌خواهند از ديگران متمايز باشند!

 

ويژگي‌هاي چمن مصنوعي اسپيريت

الياف چمن مصنوعي اسپيريت ۲۵ ميلي‌متر هستند، به همين دليل اين چمن در دسته چمن‌هاي مصنوعي با الياف بلند قرار مي‌گيرد. اين چمن، چمني دوبافت است و رنگ آن تركيبي از سبز روشن و سبز تيره است. هنگامي كه فيلر ( الياف پركننده) در بين الياف اين محصول قرار مي‌گيرد، زيبايي آن دو چندان مي‌شود! اين چمن معمولا كاربرد تزييني (چمن مصنوعي تزئيني) دارد و پس از نصب بسيار زيبا و چشم نواز مي‌شود. الياف اين چمن سي شكل هستند. همين امر سبب مي‌شود وقتي نور آفتاب بر آن بتابد رنگ سبز و باطراوت آن به طور كامل به چشم بيايد.

ديتكس (وزن الياف) در اين محصول پايين است. به همين دليل براي افزايش دوام محصول در ترددهاي بالا، در هنگام نصب از سيستم شيب استفاده مي‌شود.

 

ويژگي‌هاي چمن مصنوعي اسپيريت در يك نگاه

  • ظاهر بسيار زيبا
  • الياف سي شكل
  • تراكم بالا
  • ساختار يك دست

چمن مصنوعي اسپيريت در چه فضاهايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد؟

چمن مصنوعي اسپيريت را مي‌توان در فضاهاي متعددي استفاده كرد. اين چمن در فضاهاي زير كاربرد دارد:

  • تراس
  • حياط
  • روف گاردن
  • باغ ويلا
  • زمين‌هاي بازي مسكوني

چگونه چمن مصنوعي اسپيريت را تميز كنيم؟

تميز كردن اين چمن بسيار ساده است و نياز به تجهيزات خاصي ندارد. اگر از اين چمن در فضاهاي محدود استفاده مي‌كنيد، مي‌توانيد با استفاده از جارو برقي آن را جارو كنيد و سپس با استفاده از يك برس مرطوب آن را تميز كنيد. اگر از اين چمن در فضاهاي بزرگ استفاده مي‌كنيد، مي‎‌توانيد با فشار آب آن را تميز كنيد و سپس يك پرس از جنس PVC را روي آن بكشيد. همچنين براي سهولت در انجام اينكار مي‌توانيد از واتر جت استفاده كنيد.

گارانتي چمن مصنوعي اسپيريت 

محصولاتي كه از سوي تيم چمنزار ارايه مي‌شوند همگي داراي ضمانت‌نامه هستند. براي اطلاع از گارانتي اين محصولات مي‌توانيد وارد اين صفحه شويد: گارانتي چمن مصنوعي

سوالات پرتكرار در مورد چمن مصنوعي اسپيريت

آيا اين چمن شعله‌ور مي‌شود؟

 

براي مطالعه ادامه متن مي توانيد به چمن مصنوعي مدل اسپريت در سايت چمنزار مراجعه كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۳۶:۲۷ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی