طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

چمن مصنوعي حرير

چمن مصنوعي كالايي منحصر به فرد است كه زيبايي خاصي را به محيط مي‌بخشد. اين محصول ويژگي‌هاي طبيعت را در فضا تداعي مي‌كند و آرامش خاصي را در محيط به وجود مي‌آورد. استفاده از اين محصول در چند سال اخير بسيار رايج شده است. ويژگيهاي خاص اين محصول سبب شده است كه چمن مصنوعي به گزينه اول و آخر بسياري از افراد تبديل شود. اگر تا به حال تجربه‌اي در خريد چمن مصنوعي نداشته‌ايد بهتر است بدانيد با خريد اين محصول مي‌توانيد از ديگران متمايز باشيد و لذت خاصي را تجربه كنيد كه تا به حال در هيچ‌يك از خريدهاي خود تجربه نكرده‌ايد!

ويژگي‌هاي چمن مصنوعي حرير

چمن مصنوعي حرير چمني زيبا با ارتفاع الياف ۱۰ ميلي‌متر است و همين امر اين چمن را در دسته چمن مصنوعي با الياف كوتاه قرار مي‌دهد. كوتاهي الياف در اين محصول سبب شده است كه نظافت و شستشوي آن بسيار ساده باشد و به راحتي با جارو برقي تميز شود. از ويژگي‌هاي مثبت اين چمن رنگ سبز تيره و جذاب اين محصول است. البته ذكر اين نكته در اينجا حايز اهميت است كه اگر اين چمن در متراژ بالا نصب شود رنگ آن بازتر خواهد شد. استفاده از اين چمن در فضاهاي پرتردد پيشنهاد نمي‌شود، اما چمن حرير گزينه‌اي مناسب براي استفاده در فضاهاي مسكوني و تزييني است. اين محصول قيمت بسيار مناسبي دارد.

 ويژگي‌هاي چمن مصنوعي حرير در يك نگاه

  • الياف كوتاه
  • شستشوي آسان
  • رنگ تيره
  • قيمت بسيار مناسب

 

چمن مصنوعي حرير در چه محيط‌هايي استفاده مي‌شود؟

از اين چمن مي‌توان در فضاهاي زير استفاده كرد:

  • مهدكودك
  • تراس
  • روف گاردن
  • حياط
  • كاربري‌هاي نمايشي مانند ويترين فروشگاه‌ها و سطوح نمايشگاه‌ها، رستوران‌ها و فست فود

چمن مصنوعي حريرگارانتي چمن مصنوعي حرير

محصولاتي كه از سوي تيم چمنزار ارايه مي‌شوند همگي داراي ضمانت‌نامه هستند. براي اطلاع از گارانتي اين محصولات مي‌توانيد وارد اين صفحه شويد: گارانتي چمن مصنوعي

 

سوالات پرتكرار در مورد چمن مصنوعي حرير

چگونه اين چمن را تميز كنيم؟

اگر از اين چمن در تراس خانه‌ها و يا روف‌گاردن‌ها استفاده مي‌كنيد به راحتي مي‌توانيد آن را با جارو برقي جارو كنيد و سپس با استفاده از برس و يا فرچه آن را تميز كنيد. اگر از اين چمن در فضاهاي بزرگتري استفاده مي‌كنيد، واتر جت بهترين گزينه براي تميزكردن آن است.

آيا اين چمن نرم است؟

الياف اين چمن كوتاه هستند. به همين دليل درجه نرمي آنها نسبت به مدل‌هاي ديگر چمن مصنوعي كمتر است. اما اين الياف از الياف لطيف توليد مي‌شوند، به همين دليل حتي اگر با پاي برهنه بر روي آنها راه برويد هرگز زبري را زير پاي خود احساس نمي‌كنيد و پوست پا اذيت نمي‌شود.

براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي حرير مراجعه كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۲۴:۰۱ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی