طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

چمن مصنوعي مدل MG Pro

جالب است بدانيد اولين چمن مصنوعي فوتبالي در دهه ۶۰ ميلادي توليد گرديد و در ورزشگاهي در آمريكا مورد استفاده قرار گرفت. از آن زمان تا به حال اين چمن دستخوش تحولات گوناگوني شده است تا به شكلي كه امروزه شاهد آن هستيم، در بازار موجود است. استفاده از اين محصول مزاياي بسياري دارد. يكي از مهم‌ترين مزاياي استفاده از چمن مصنوعي ورزشي اين است كه اين محصول مشكلات نگهداري از چمن طبيعي را ندارد و در تمامي شرايط آب و هوايي قابل استفاده است.

 

ويژگي‌هاي چمن مصنوعي مدل MG Pro

اين چمن يك محصول كاملا ايراني است كه براي استفاده در زمين‌هاي پرتردد طراحي گرديده است. ارتفاع الياف در اين چمن به ۵۰ ميلي‌متر مي‌رسد و همين امر اين چمن را در رده چمن مصنوعي با الياف بلند قرار مي‌دهد. اين محصول مشابه نمونه‌هاي خارجي و استاندارد اروپايي است. اين چمن طول عمر بالايي دارد و مقاومت آن بسيار بالاست. اين چمن در مناطق سردسير تا ۳۰ درجه سانتي‌گراد زير صفر و در مناطق گرمسير تا ۷۰ درجه سانتي‌گراد بالاي صفر مقاومت دارد.

جنس الياف اين چمن منوفيلامنت است. اين محصول كاملا متناسب با شرايط آب و هوايي ايران است و همين امر ويژگي‌ مهم اين محصول به شمار مي‌رود. اين چمن را مي‌توان در تمامي زمين‌هاي فوتبال و فوتسال حرفه‌اي و غير حرفه‌اي به كار برد. همچنين از اين چمن مي‌توان در حياط مدارس استفاده كرد. تراكم الياف در اين محصول بالاست و همين امر سبب مي‌شود نيازي به مواد پركننده نداشته باشد. وقتي اين چمن بر روي سطوح پهن مي‌شود كاملا سبز و پرتوده به نظر مي‌رسد. تركيب رنگ سبز تيره و روشن اين محصول زيبايي بصري خاصي را در محيط به وجود مي‌آورد.

با توجه به اينكه اين چمن در داخل توليد مي‌شود، قيمت بسيار مناسبي دارد.

 

ويژگي‌هاي چمن مصنوعي مدل MG Pro

  • تراكم بالا
  • طول عمر بالا
  • الياف مونوفيلامنت
  • مقاوم در برابر كوبش و لگد مال شدن
  • قيمت بسيار مناسب

 

استفاده از چمن مصنوعي مدل MG Pro در مناطق جنوبي كشور و سردسير كشور

اين چمن را مي‌توان در گرماي جنوب و مناطق سردسير كشور نصب كرد. براي نگهداري از اين چمن در مناطق گرمسير بايد وسواس بيشتري نشان داد. به طور مثال، در زمان‌هاي گرم روز بهتر است بازي را متوقف كنيد در همان ساعات يك كاور بر روي چمن مصنوعي پهن كنيد. همچنين سطح چمن مصنوعي را هر ۱۰ روز يك‌بار بايد به مدت ۴۵ دقيقه آبياري كنيد تا گرماي مخفي‌شده در بين الياف خارج شود و حالت استاتيكي آن از بين رود. اين چمن در سرما و يخ زدگي نيز بسيار مقاوم است. تنها لازم است به هنگام بارش برف و يخ زدگي روي چمن مصنوعي حركت نكنيد تا يخ‌ها و برف‌هاي روي آن آب شوند. همچنين مي‌توانيد قبل بارش برف يك كاور روي چمن بكشيد تا دغدغه يخ‌زدگي چمن شما را آزار ندهد!

 

چگونه از چمن مصنوعي مدل MG Pro نگهداري كنيم؟

نگهداري اين چمن دشوار نيست و نياز به تمهيدات خاصي ندارد. بهتر است در سال يكبار بر روي سطح اين چمن فرچه بزنيد. همچنين اگر مواد پركننده اين چمن كاهش يافت با تزريق مجدد سيليس مي‌توانيد انعطاف پذيري را به سطح آن بازگردانيد.

 

گارانتي چمن مصنوعي مدل MG Pro

چمنزار ۳۶ ماه گارانتي پوسيدگي و تغيير رنگ ۱۸ ماه گارانتي نصب و اجرا را به مشتريان ارايه مي‌دهد. الياف اين محصول بسيار باكيفيت هستند و هيچ­گاه زودتر از موعد گارانتي خود نياز به ترميم و يا تعويض پيدا نمي‌كنند. با اين وجود اين گارانتي شامل تمامي مشكلات از جمله پوسيدگي، تغيير رنگ الياف، جدا شدن بافت، و باز شدن درزها مي‌شود. براي اطلاع از گارانتي اين محصول وارد اين صفحه شويد.

 

خريد چمن مصنوعي مدل MG Pro

شرايط تحويل و نصب اين چمن در زمين‌هايي با متراژ متفاوت به شرح زير است:

  • تحويل يك هفته‌اي و نصب ۵ روزه براي زمين‌هاي چمن مصنوعي فوتسال بين ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ متر
  • تحويل ۱۵ روزه و نصب ۲۵ روزه براي زمين‌هاي چمن مصنوعي استاندارد بالاي ۶۰۰۰ متر

همچنين شركت چمن مصنوعي چمنزار قادر است اين شرايط را به صورت يكسان در تمامي نقاط كشور انجام دهد.

 

براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي مدل MG Pro در سايت چمنزار مراجعه كنيد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۸:۱۴ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی