طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

از ديزني لند تا باغ گل هالو

نگهداري آسان، صرفه جويي در مصرف آب، راحتي و زيبايي، شايد جزو اصلي ترين دلايل افزايش استفاده از چمن مصنوعي در مكان‌هاي مختلف از جمله پارك‌ها، مراكز بازي، استاديوم‌هاي ورزشي، مراكز تجاري و حتي مسكوني باشد.البته از جنبه اقتصادي استفاده از چمن مصنوعي به جاي چمن طبيعي نمي‌توان غافل شد و از نظر طبيعي بودن ظاهر، مي‌توان گفت تفاوت چنداني با چمن طبيعي ندارد. مثلا در همين شهر تهران، اگر كمي دقت كنيد، زمين هاي چمن مصنوعي در محوطه پارك‌هاي شهر، روز به روز در حال افزايش است و با استقبال شهروندان هم روبرو شده است.

اگر اهل سفر باشيد و به مكان‌هاي معروف دنيا رفته باشيد، مي‌بينيد كه پاي چمن مصنوعي هم به آنجا كشيده شده است. استفاده از چمن مصنوعي در مكان‌هاي معروف، به دليل نگهداري آسان، مقاومت در برابر تردد انبوه مردم و ظاهر طبيعي آن، مورد استقبال قرار گرفته است. در ادامه فهرستي از برترين و مشهورترين فضاهايي آمده كه در دكوراسيون آن از چمن مصنوعي استفاده شده است. از فضاهاي ورزشي گرفته تا مكان‌هاي لاكچري كه محل آمد و شد آدم‌هاي سرشناسند.

۱-ديزني لند

ديزني لند، شهربازي‌اي كه بازديد و بازي در آن، آرزوي هر كودك و بزرگسالي است، يكي ديگر از مكان‌هاي معروفي است كه از چمن مصنوعي براي كفپوش خود استفاده كرده است. در حقيقت مديران اين شهربازي در يكي از پارك‌هاي آن به نام مجيك كينگدام، از چمن مصنوعي به جاي چمن طبيعي استفاده كرده‌اند. يكي از دلايلي استفاده از چمن مصنوعي در اينجا، انبوه زياد مردمي است كه سالانه از سراسر دنيا براي بازديد از اين مكان معروف به آنجا مي آيند و در آنجا تردد مي‌كنند. چمن مصنوعي نه تنها از لحاظ مقاومت، حرفه اي عمل مي‌كند، بلكه حس طراوت و نشاط محيط را دو چندان ميكند.

۲-استاديوم ورزشي آلبرت سانز

چمن مصنوعي در جاهاي معروفاين استاديوم معروف، در بويزي، مركز ايالت آيداهو در ايالات متحده آمريكا قرار دارد. شايد كمي تعجب كنيد، اما رنگ آبي چمن مصنوعي در اين مكان معروف، نام آن را بر سر زبان ها انداخته است. رنگ چمن اين استاديوم ورزشي، تا سال ۱۹۸۵، تفاوتي با ساير استاديوم ها نداشت. اما از سال ۱۹۸۶، رنگ سبز زمين، جاي خود را به رنگ آبي داد و تاكنون هم همين رنگ باقي مانده است. اگر از بالا به زمين استاديوم نگاه كنيد، زمين را مثل استخر پر از آب تصور ميكنيد. همين تفاوت در رنگ چمن مصنوعي، اين استاديوم را محبوب و متفاوت كرده است.

 

۳-ورزشگاه ميشيگان

چمن مصنوعي در جاهاي معروف«خانه بزرگ»، لقبي است كه به اين ورزشگاه فوتبال داده اند. ورزشگاه ميشيگان، دومين ورزشگاه بزرگ دنيا و بزرگترين ورزشگاه در ايالات متحده آمريكاست. از تعويض چمن مصنوعي زمين اين ورزشگاه با چمن حرفه‌اي فوتبالي، چند سال بيشتر نمي‌گذرد. يكي از ويژگي هايي كه براي چمن فوتبالي مي‌توان گفت، دوام و ضربه پذيري بسيار بالاي آن است. ديتكس بالاي اين چمن، طول عمر آن را تضمين مي‌كند و اين يعني ورزش حرفه اي.

۴- باغ گل پيكسي هالو

چمن مصنوعي در جاهاي معروفيك باغ گل بي نظير كه در ديزني لند در ايالت فلوريدا واقع شده است. هرساله در اين باغ با شكوه، نمايشگاه بين الملي گل و گياه برگزار ميشود كه افراد زيادي را ترغيب به بازديد از آنجا ميكند. دوام، زيبايي و مقاومت چمن مصنوعي، عاملي براي انتخاب آن به عنوان بهترين گزينه براي اين باغ محبوب بوده است. افراد با خيال راحت روي زمين سبز باغ قدم ميزنند در حاليكه از سرسبزي محيط نهايت لذت را ميبرند.

 

براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي در مكان‌هاي معروف مراجعه كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۵۱:۵۸ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی