طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب
طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

چمن مصنوعي كالايي لوكس و منحصر به فرد است كه حس طبيعت را در فضا تداعي مي‌كند و تغييرات چشم‌گيري را در محيط به وجود مي‌آورد. مطالعات جديد نشان داده‌اند كه استفاده از گياهان و فضاي سبز در محيط سبب مي‌شود كه استرس و اضطراب از تمامي افراد دور شود و آرامش خاصي در آنها به وجود بيايد. در نتيجه با استفاده از اين محصول مي‌توانيد آرامش را به اطرافيان خود هديه كنيد.

اگر تا به حال تجربه‌اي در خريد چمن مصنوعي نداشته‌ايد بهتر است بدانيد با خريد اين محصول مي‌توانيد از ديگران متمايز باشيد و لذت خاصي را تجربه كنيد كه تا به حال در هيچ‌يك از خريدهاي خود تجربه نكرده‌ايد!

 

ويژگي‌هاي چمن مصنوعي مدل زمرد

چمن مصنوعي مدل زمرد ساخته ايران است و الياف آن از كمپاني تنكاته هلند وارد مي‌شوند. اين چمن قديمي‌ترين چمن مصنوعي تزئيني ايران است. ارتفاع الياف در اين چمن به ۱۱ ميلي‌متر مي‌رسد و همين امر اين چمن را در رده چمن مصنوعي با الياف كوتاه قرار مي‌دهد. ارتفاع كوتاه و تراكم بالاي اين محصول سبب شده است كه اين چمن در محيط‌هاي مختلف مورد استفاده قرار گيرد. نصب اين چمن و شستشوي آن بسيار راحت است. اين محصول رنگ سبز و روشني دارد. يكي از ويژگي‌هاي منحصر به فرد آن قيمت بسيار مناسب و طول عمر بالاي آن است.

 

ويژگي‌هاي چمن مصنوعي مدل زمرد در يك نگاه

  • الياف كوتاه
  • تراكم بالا
  • شستشوي آسان
  • مقاومت بالا در برابر كوبش
  • رنگ سبز و روشن
  • قيمت بسيار مناسب
  • طول عمر بالا

 

چمن مصنوعي مدل زمرد در چه محيط‌هايي استفاده مي‌شود؟

ويژگي‌هاي منحصر به فرد اين چمن سبب شده است كه اين چمن قابليت استفاده در محيط‌هاي مختلفي را داشته باشد. از اين چمن مي‌توان در فضاهاي زير استفاده كرد:

  • مهد كودك
  • تراس
  • روف گاردن‌
  • كاربري‌هاي نمايشي مانند ويترين فروشگاه‌ها و سطوح نمايشگاه‌ها
  • زمين تنيس شخصي

 

مدل مشابه چمن مصنوعي مدل زمرد

ساختار چمن مصنوعي مدل زمرد سبب شده است كه اين محصول به محصولي متمايز و پرطرفدار تبديل شود. مدل مشابه اين چمن، چمن مصنوعي مدل فيروزه و مدل ياس است. تنها تفاوت ارتفاع الياف آنهاست. ارتفاع الياف در چمن مصنوعي مدل زمرد ۱۱ ميلي‌متر است و در چمن مصنوعي مدل ياس ۸ ميلي‌متر است. ديگر ويژگي‌هاي اين محصولات تقريبا مشابه يكديگر است.

 

گارانتي چمن مصنوعي مدل زمرد

محصولاتي كه از سوي تيم چمنزار ارايه مي‌شوند همگي داراي ضمانت‌نامه هستند. براي اطلاع از گارانتي اين محصولات مي‌توانيد وارد اين صفحه شويد: گارانتي چمن مصنوعي

 

سوالات پرتكرار در مورد چمن مصنوعي مدل زمرد

چگونه اين چمن را تميز كنيم؟

اگر از اين چمن مصنوعي در تراس خانه‌ها و يا روف‌گاردن‌ها استفاده مي‌كنيد به راحتي مي‌توانيد آن را با جارو برقي جارو كنيد و سپس با استفاده از برس و يا فرچه آن را تميز كنيد. اگر از اين چمن در فضاهاي بزرگتري استفاده مي‌كنيد، واتر جت بهترين گزينه براي تميزكردن آن است.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۵۸:۵۱ ] [ arg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی